بستن

آمار، دغدغه پسین دهکویه

در صفحه ورزشي اين شماره در مطلب بالا بلندي به بررسي دقيق علت‌هاي نتيجه نگرفتن تيم منتخب جوانان دهكويه پرداخته كه كمتر در نشريان منطقه ديده شده.

پسین دهکویه در شماره ۷۹ خود به قبول شدگان کنکور پرداخته که از لیست تقربی ۳۰ قبول سده نیمی از آنها در شهرهای بزرگ پذیرفته شده‌اند و خبر تقدیر از قبول شدگان و ممتازان ورزش و مدارس نیز در پی این لیست آمده است. پی‌گیری خبر شهرستان شدن اوز و نقل قول از صحبت‌های حسنی، برگزاری کلاس آموزش پخت ماهی و میگو توسط جهاد کشاورزی لارستان و تخصیص اعتبار ۴۵ میلیون تومانی برای مرمت آب‌انبارهای معتمد و دهن شیر شهرستان لار توسط میراث فرهنگی فارس از دیگر خبرهای پسین هستند.

پسین هم در این شماره به موضوع آمار پرداخته و آن را به طور مفصل شرح داده و آمار خود دهکویه را هم در چند سال گذشته درج کرده و تحلیلی بر آن نوشته. چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند خطا در آمار دوره قبل است که بیشتر به خاطر مسئله مهاجرت بوده. مشکلی که در گراش هم می‌توان آن را دید.

در صفحه ورزشی این شماره در مطلب بالا بلندی به بررسی دقیق علت‌های نتیجه نگرفتن تیم منتخب جوانان دهکویه پرداخته که کمتر در نشریان منطقه دیده شده.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top