بستن

جوانان هلال‌احمر آماده برای رقابت‌های کشوری

هفت‌برکه – گریشنا:‌ جوانان فوتبال هلال‌احمر برای دومین سال آماده رقابت در سطح ملی می‌شوند.

مسابقات دسته اول فوتبال جوانان کشور به زودی آغاز می‌شود. هلال‌احمر که سال گذشته موفق به حفظ سهمیه ملی شد امسال چشم به صعود به مرحله دوم دارد. هفته آخر شهریورماه در نخستین بازی این فصل هلال‌احمر برای دیدار با مس به رفسنجان سفر می‌کند.

جوانان هلال‌احمر امسال در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول با چهار تیم فجر سپاسی شیراز، شهید وفایی شیراز، بهمن شیراز و شریف بتن ممسنی از استان فارس، دو تیم ایرانجوان و پارس‌جنوبی جم از بوشهر، مس رفسنجان از استان کرمان و پدیده اصفهان و استقلال کاشان از استان اصفهان همگروه هستند.

مسابقات در سه گروه ۹ و ۱۰ تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه یک تیم به لیگ مناطق سقوط خواهد کرد.. از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد، ۹تیم صعود کننده در دو گروه مجتمعی بازی خواهند کرد. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کرده و ۴ تیم صعود کننده به صورت مجتمعی رودرو شده و نهایتا ۲ تیم لیگ برتر جوانان کشور صعود خواهند کرد.

قاسم فرسوده مدیر باشگاه هلال‌احمر گراش در مورد مسابقات امسال گفت: «حضور در مسابقات کشوری دردسرهای زیادی دارد و امسال قصد شرکت نداشتیم اما به خاطر این که سهمیه شهرستان از بین نرود و بازیکنانی که پرورش پیدا کرده‌اند امکان بازی داشته باشند در مسابقات شرکت کردیم، اما واقعا نیازمند کمک هستیم تا بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم.»

فرسوده در مورد کادر مربیگری امسال تیم گفت: «سعی کردیم کادر موفق سال گذشته را حفظ کنیم. جواد آذربادگان به عنوان سرمربی، ابوالحسن غلامی به عنوان مربی ، محمد نجفی و احمدرضا محمودی به عنوان کمک مربی و حجت عابدی سرپرست تیم خواهند بود. هر کدام از این دوستان مشکلات و دغدغه‌های خودشان را دارند اما ان شاالله امسال هم با تیم جوانان همکاری می‌کنند.»

جواد آذربادگان سرمربی تیم جوانان هلال‌احمر در مورد شرایط مسابقات امسال گفت: «امسال سن تیم‌ها دو سال کاهش پیدا کرده است و تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر زیادی داشته است. تقریبا همه بازیکنان ما از استان فارس و حدود ۷۰ درصد بازیکنان گراشی هستند. تیم‌ها در مرحله‌ای گروه به ده تیم افزایش یافته و بازی‌های بیشتری در لیگ داریم. استان فارس ۵ تیم در این مسابقات دارد و بازیکنان برتر استان بین این تیم‌ها تقسیم شده‌اند.»

آذربادگان در مورد بازیکنان گراشی تیم خود گفت: «هلال‌احمر در رده‌های مختلف سنی در مسابقات حضور دارد و پشتوانه‌های خوبی داریم در کنار آن باشگاه گراش‌جوان دو بازیکن و ستاره‌آبی یک بازیکن مساعدت نمودند و آنها را در اختیار ما قرار داده‌اند. به دلیل مشکل تحصیلی و بعد مسافت سعی کرده‌ایم بیشتر از بازیکنان شهرهای همجوار استفاده کنیم و گرنه بازیکنانی از شهرهای مختلف درخواست حضور در تیم را داشتند.»

سرمربی تیم هلال‌احمر در مورد وضعیت خوابگاه گفت: «ما هر ساله برای تامین خوابگاه مشکل داشتیم. سال گذشته خودمان از طریق خیرین حدود شش میلیون برای تجهیز خوابگاه هیات در سالن ریاست‌جمهوری هزینه کردیم. امیدواریم هر چه سریع خوابگاهی که کلنگ آن در سالن محبی به زمین زده شد ساخته شود تا مشکلات میزبانی تیم‌هایی که در سطح استانی و ملی شرکت می‌کنند رفع شود.»

تیم جوانان هلال‌احمر در سال ۱۳۹۶

۲۹ تیم لیگ برتر جوانان سال ۱۳۹۷ در سه گروه با هم رقابت می‌کنند.

گروه اول: ۱.جندی شاپور دزفول( ولایت اهواز ) ۲.گهر درود ۳.آب منطقه ای کرمانشاه ۴.نفت آبادان ۵.وحدت بروجرد ۶.نفت امیدیه ۷.شهدای خوزستان ۸.استقلال اهواز ۹.بهمن دزفول

گروه دوم: ۱.فجر سپاسی شیراز ۲.ایرانجوان بوشهر ۳.استقلال کاشان ۴.پارس جنوبی جم ۵.مس رفسنجان ۶.هلال احمر گراش ۷.شهید وفایی شیراز ۸.بهمن شیراز ۹.شریف بتن ممسنی ۱۰.پدیده اصفهان

گروه سوم: ۱.گسترش فولاد تبریز ۲.پارسه ساری ۳.نساجی مازندران ۴.پدیده مشهد ۵.نود ارومیه ۶.دخانیات گیلان ۷. دخانیات گیلان ۸.دانش فریدون کنار ۹.پدیده ساری ۱۰.دبیری تبریز

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. برای تیمهای دیگر باریکن سازی چه نفعی برای شهر داره .؟! زحمت کار کسانی ببرن اما افتخار ان کسان دیگر و تیمهای دیگر و شهرهای دیگر مطرح بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top