بستن

دانشگاه آزاد گراش بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

هفت‌برکه – گریشنا: دانشگاه آزاد گراش در ۱۲ رشته تحصیلی برای ترم مهرماه بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

دکتر مهدی شیرشمسی رییس دانشگاه آزاد گراش در مورد پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید گفت: «ثبت‌نام دانشجویان از ابتدای شهریور آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد. این دانشگاه در سه مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.»

در حال حاضر دانشگاه آزاد گراش در این مقاطع و رشته‌ها دانشجو می‌پذیرد:

کاردانی: برق الکتروتکنیک، حسابداری، کامپیوتر، بهداشت مدارس، تاسیسات
کارشناسی پیوسته: روانشناسی، مهندسی آی‌تی
کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) : مهندسی برق،‌ آموزش ابتدایی، مهندسی کامپیوتر،حسابداری و کارشناسی حرفه‌ای گرافیک (گرایش تصویرسازی)

رییس دانشگاه آزاد گراش در مورد محیط علمی این دانشگاه گفت:‌ «در ده سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. جالب این که بیشتر آنان شاغلین در جامعه هستند و بسیاری بعد از پایان دوره کارشناسی، در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز پذیرفته و ادامه تحصیل داده‌اند.»

دکتر شیرشمسی در مورد امتیازات خاص دانشگاه آزاد گراش گفت: «برخی رشته‌ها مانند مهندسی برق از رشته‌های شاخص در دانشگاه ما است. تاکید ما بر استفاده از اساتید بومی است زیرا این اساتید دردآشنای نیازها و مشکلات منطقه هستند.»

دکتر مهدی شیرشمسی درباره اهداف دانشگاه آزاد گراش گفت: «شعار ما توجه ویژه به استانداردهای آموزشی و اخلاقی است. دانشگاه آزاد گراش یکی از دانشگاه‌های نمونه منطقه از نظر محیط علمی و اخلاقی است و با توجه به شرایط منطقه برای خانم‌های دانشجو امکانات خوابگاه را فراهم کرده‌ایم.»

داوطلبان و متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۲۴۴۹۵۵۹ – ۵۲۴۴۹۵۶۰ – ۵۲۴۵۰۶۲۱ تماس بگیرند. شماره ۰۹۰۲۴۶۳۲۳۸۲ نیز در شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی شماست.

دانشگاه آزاد گراش در بلوار شهدا، روبه‌روی گلزار شهدا، بین ساختمان‌های هلال‌احمر و دادگاه گراش قرار دارد.

#گزارش آگهی

scroll to top