بستن

ارتباط آسفالت خیابان آبیاری با آبرسانی به محله پاقلعه

هفت‌برکه – گریشنا: با بهسازی شبکه انتقال آب، مشکل آبرسانی به محل پاقلعه حل می‌شود. خط انتقال آب پاقلعه در خیابان آبیاری متوقف شده است.

این روزها بعضی از کوچه‌ها و خیابان‌های گراش زیر تیغ جراحی است تا شبکه فرسوده آبرسانی برای جلوگیری از هدر رفت آب بهسازی شود. روابط عمومی آبفا در مورد عملیات بهسازی شبکه گفت: «در حال حاضر عملیات بهسازی شبکه در خیابان بسیج به طول ۲۳۵ متر،  کوچه‌های شماره ۱۰، ۱۳ و ۱۵ خیابان محمد رسول الله (ص) در محله بند و شیخ به ترتیب به طول ۱۸۳ ، ۸۳ و ۶۵ متر، ابتدا تا انتهای خیابان آبیاری به طول ۵۲۵ متر، کوچه شهید جعفرزاده در محله فخرآباد به طول ۴۴۰ متر و پاقلعه به طول ۳۲۰ متر به پایان رسیده است.»

توقف عملیات در خیابان آبیاری مشکلات زیادی را برای ساکنین و کسبه در این خیابان ایجاد کرده است. نادر پورغلام در مورد توقف عملیات در خیابان آبیاری گفت: «این بخش با هدف آبرسانی به محله پاقلعه انجام می‌شود. لوله‌‌گذاری تا انتهای خیابان آبیاری انجام شده است ولی با توجه به این که در این قسمت شهر عملیات بهسازی پیاده‌رو انجام می‌شد عملیات در خیابان امام موقتا متوقف شده است. در حال حاضر کوچه روبه‌روی گراش سنتر با طول ۲۳۰ متر در حال کار است. ۳۰۰ متر خیابان امام نیز به محض پایان کار پیاده‌رو انجام می‌شود و پس از این عملیات برای آبرسانی به محله پاقلعه مشکلی نخواهیم داشت.»

یکی از گلایه‌های مردم تخریب آسفالت است. پورغلام در مورد چگونگی ترمیم آسفالت‌ها می‌گوید: «از سال‌های گذشته ما با شهرداری به صورت تهاتری کار می‌کنیم و در مقابلی آبی که شهرداری مصرف می‌کند ترمیم آسفالت‌ها بر عهده شهرداری است. فکر می‌کنم همکاران ما در شهرداری به سرعت کار را انجام خواهند داد تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top