هفت‌برکه (گریشنا): گراش در اولین دوره‌ی «همایش عمار» میزبان سخنرانان، مداحان و فعالین عرصه‌های مذهبی و هیات‌های مذهبی استان فارس می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم مردادماه، اولین همایش سخنرانان، مداحان و فعالین عرصه‌های مذهبی و هیات‌های مذهبی استان فارس با عنوان «همایش عمار» در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) گراش برگزار خواهد شد. اساتید و مداحان کشوری از جمله سید محمد نجوی‌نژاد، سید حسین آقا‌میری، واضحی آشتیانی، سید مهدی خضری، سامان هادی‌پور و رحیم آبفروش در این مراسم حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام نادری، مسئول شعبه‌ی گراش قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا و مسئول برگزاری این همایش، می‌گوید: «قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا از مهر سال گذشته در گراش راه‌اندازی شد و در واقع این قرارگاه با جامعه‌ی ایمانی مشعر از لحاظ نوع فعالیت برادر محسوب می‌شوند، با این تفاوت که وظیفه‌ی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا آموزش و تربیت مجموعه‌ها و نیروهای فرهنگی است و وظیفه‌ی مشعر، آموزش و تربیت در عرصه‌ی هیات‌ها است. در تمام استان‌های کشور تنها یک شعبه‌ی قرارگاه خاتم‌الاوصیا در مرکز استان فعالیت دارد؛ اما در استان فارس، این قرارگاه دو شعبه دارد که شعبه‌ی دوم آن در گراش است. توانایی زیاد نیروهای قرارگاه خاتم‌الاوصیا در گراش و دارا بود زیرساخت‌های لازم از جمله وجود حسینیه و مساجد و سالن، دلیل انتخاب گراش برای برگزاری این همایش است.»

این همایش در هشت سرفصل‌ انسجام، انتظار، تمدن، اثر اجتماعی انتظار در هیات، تربیت نیروی انقلابی، سبک تربیتی قرآن، آسیب‌های هیات‌داری، ویژگی‌های مدیران حکومت مهدوی با توجه به سیره فرماندهان شهید دفاع مقدس اجرا می‌شود. برای ثبت‌نام و حضور در این همایش می‌بایست نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن و نام شهر خود را به شماره تماس ۰۹۱۶۴۴۸۱۶۰۱ ارسال کنید.

در برگزاری این همایش قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا شهرستان گراش، جامعه ایمانی مشعر، شورای هیات‌های مذهبی شهرستان گراش و حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) همکاری دارند.

amar