هفت‌برکه – گریشنا: نامه‌ای که علی‌اصغر حسنی، رییس شورای شهر، در جواب به یکی از سوالات دکتر ابراهیم مهرابی در مورد طرح تفصیلی منتشر کرد، بدون جواب نماند (سوالات دکتر مهرابی، و نامه حسنی در گریشنا). امروز حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای چهارم و یکی از افرادی که در جوابیه‌ی حسنی از او نام برده شده، متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

در این متن کوتاه، مهرابی نامه‌ی حسنی را «مملو از تهمت و دروغ» دانسته، و خواستار این شده است که اسناد و مدارک علیه او و مهندس هرمزی و زارع، شهردار سابق گراش، در مورد طرح جامع و تفصیلی برای عموم منتشر شود. او در آخر تاکید کرده است: «هرچند مراتب از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قرار خواهیم داد.»

متن ارسالی حبیب‌الله مهرابی با کمترین ویرایش متنی در زیر منتشر می‌شود:

با سلام و عرض تبریک به مناسبت این ایام فرخنده.

نظر به انتشار نامه (مصوبه شورای پنجم) با شماره‌ی ۵۴۱مورخه ۳۱/۴/۱۳۹۷ با سربرگ رسمی شورا و بدون مشخص بودن مقصد نامه در فضای مجازی، که حاکی از عصبانیت و بداخلاقی بعضی از اعضای شورا می‌باشد، که خود در اثر این عصبانیت‌ها و عدم آشنایی به قانون، به استناد سابقه‌ی شماره‌ ۱۳۹۳۰/ت /۹۶ک مورخه ۲۱/۹/۱۳۷۳ و یا ده‌ها مورد دیگر، که حتی با بعضی از آنها صدها خانواده درگیر هستند و تاکنون خسارت جبران‌ناپذیری متوجه شهر و مردم فهیم نموده است؛ و در آن نامه‌ی مملو از تهمت و دروغ که ذکری از خاندان هرمزی و مهرابی به میان آمده است؛ شرعاً و قانونا از طریق همین فضای مجازی درخواست می‌کنم هر نوع مصوبه، نامه، صورتجلسه و یا تایید و تصویب طرح جامع و تفصیلی، حتی سفارش به مشاور طرح مبنی بر الحاق اراضی به محدوده‌ی خدماتی که به امضای اینجانب و یا مهندس هرمزی و یا جناب آقای زارع، شهردار گرانقدر سابق گراش، رسیده باشد و ایشان در اختیار دارند، جهت اطلاع جوانان عزیز و مردم مطالبه‌گر منتشر نمایند. هرچند مراتب از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قرار خواهیم داد. لطفاً در تمام گروه‌ها منتشر فرمایید.

با سپاس فراوان

حبیب‌الله مهرابی

Habibollah Mehrabi 01