بستن

شعبه بانک رفاه در گراش افتتاح شد

هفت‌برکه – گریشنا: با هدف خدمات‌رسانی بهتر به بازنشستگان و بیمه‌شدگان، شعبه بانک رفاه کارگران در گراش مستقر شد.

بانک رفاه در ساختمان کناری سر در ورودی بیمارستان گراش قرار دارد. پیش از این، بیمه‌شدگان گراش برای استفاده از خدمات بانک رفاه به دو شعبه شهرستان لار یا شعبه خنج مراجعه می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار گراش از راه‌اندازی شعبه بانک رفاه کارگران در مرکز این شهرستان خبر داد و گفت: «ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بانک رفاه کارگران یکی از دغدغه‌های جدی دولت در شهرستان گراش بود که با راه‌اندازی شعبه‌ای از این بانک در شهرستان، بستر مناسب برای ارائه خدمات مطلوب‌تر فراهم شد.»

اصغر فرودی با بیان این که بانک رفاه کارگران متعلق به جامعه بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی است، اظهار داشت: «امیدواریم افتتاح این شعبه در شهر گراش زمینه‌ساز ارتقاء خدمات و دسترسی مناسب‌تر بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه‌شدگان به خدمات مطلوب‌تر باشد.»

رئیس کارگروه بانک‌های شهرستان گراش با اشاره به اینکه بانک‌ها در مسیر توسعه شهرستان نقش اساسی و تاثیرگذار دارند، تصریح کرد: «حمایت از سرمایه‌گذاران مهمترین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است و در این زمینه انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت بانک‌ها در گراش، مسیر برای سرمایه‌گذاری در شهرستان بیش از گذشته هموار شود.»

وی با بیان اینکه امید است با راه‌اندازی این شعبه گامی بلند در راستای افزایش رضایت‌مندی بازنشستگان شهرستان برداشته باشیم، اضافه کرد: «افتتاح شعبه‌ بانک رفاه کارگران در گراش در راستای تکریم بازنشستگان برای دریافت حقوق ماهانه و صرفه‌جویی در وقت آنان و رفت و آمد به شهر‌های همجوار است.»

فرماندار گراش گفت: «بانک رفاه تاکنون در شهرستان گراش هیچ شعبه و باجه‌ای نداشته و مستمری‌‌بگیران برای دریافت حق‌بیمه خود باید به شعبه بانک در شهرستان‌های همجوار مراجعه می‌کردند.»

اصغر فرودی فرماندار گراش همچنین در دیدار با حسن طاهری رئیس شعب بانک رفاه کارگران در لارستان ضمن تقدیر از همکاری ایشان در راه‌اندازی شعبه در شهر گراش، خواستار مساعدت بیشتر این بانک در اعطای تسهیلات برای توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف اقتصادی شد.

انجام کلیه عملیات بانکی ریالی و ارزی از قبیل افتتاح و ارائه خدمات مربوط به حسابهای جاری، پس‌انداز، سپرده‌های کوتاه و بلند مدت ریالی و ارزی، اعطای تسهیلات اعم ارزی و ریالی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات تجارت، مسکن، صادارت و واردات، صدور انواع ضمانت‌نامه های ارزی و ریالی، انجام انواع تأمین‌های مالی و اعتباری داخلی و خارجی ، اعطای کارت اعتباری ارزی و… از فعالیت‌های عـام بانک رفاه است.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

6 نظر

  1. با سلام دوست عزیز تا کی بحث بومی وغیر بومی میخواهید ادامه بدید این دیدگاهها شهرستانهای دیگه هم میخوانند والله میخنندندزشته دست بردارید

  2. یلام علیکم
    تازمانی که واقعا درست بشه…
    بزار بخندن.اگه اوناهم در اداراتشون نیروی غیربومی نسبت به بومی بیستر بود ویا حتی هیچی نبود مثل بعضی از بانک های گراش معترض بودن اینو مطمین باشین.
    درضمن اگه شما هم مدرک مرتبط داشته باشین و شرایط جهت استخدام فراهم باشه ولی نیروی بومی نگیرن ناراحت میشدین و مطمینا شما جایی استخدام هستین.
    موفق باشین.
    منتظر میمانیم تا ببینم چه شود…

  3. با سلام از فرماندار محترم تقاضامندیم انشااله که از جوانان تحصیل کرده گراش جهت این باجه به کار گمارده شوند. ، که این پیگیری محکم فرماندار محترم را میطلبد.

  4. با سلام با تشکر از همه عزیزانی که باعث استقرار این بانک در شهرستان گراش شده اند امیدوارم تا جای ممکن از نیروی بومی در این بانک استفاده بشه که یکی از مزیت هاش این است که مثلا در تلویزیون اعلام میکنه بانک رفاه فلان تومان وام کم بهره به مستمری شدگان اعطا میکنه ولی هر موقع که پیگیری کردیم گفتن نه چنین چیزی نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top