بستن

تابستان داغ شهرداری گراش: اجرای همزمان ۳۳ پروژه شهری

هفت‌برکه – گریشنا: روابط عمومی شهرداری گراش در گزارشی از اجرای همزمان ۳۳ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر گراش خبر داد.

بخشی عمده فعالیت‌های عمرانی شهرداری تکمیل مسیرهای نیمه‌تمام است. با تکمیل بلوار آزادی، خیابان بسیج به بلوار خلیج فارس متصل می‌شود. با تکمیل بلوار فلسطین نیز بخش‌هاش شمال شرقی شهر به بلوار خلیج فارس متصل می‌شود و بلوار خدیجه کبری(س) نیز دسترسی فاز سه شهرک شهید بهشتی و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی را به ترمینال و جاده گراش – اوز تسهیل می‌کند. اجرای رفوژ ادامه بلوار خلیج فارس انجام شده است و جاده گراش – لار کاملا به صورت بلوار در می‌آید.

لگه‌گیری و روکش آسفالت در نقاط مختلف شهر در حال انجام است. بعد از روکش بلوار معلم، آسفالت خیابان بسیج نیز در دو فاز تعویض و روکش شد.

پیاده‌رویسازی و اجرای جدول خیابان امام به مرحله نهایی رسیده است و قطعه آخر آن در روزهای آینده به پایان می‌رسد. بعد از خیابان امام، نوبت به بلوار سرداران می‌رسد و در بلوار خلیج فارس نیز پیاده‌رو و مسیر دوچرخه‌سواری ساخته می‌شود.

در بخش زیباسازی و اصلاح معابر، مثلثی ورودی خیابان پرواز در دست ساخت است و آبنمای طبقاتی در ورودی خیابان شهید محقق ساخته می‌شود.

در بخش پارک‌های محله‌ای، سه پارک در سه سمت شهر در دست ساخت است: در غرب گراش و ورودی مسکن مهر، پارک خیرساز غدیر ساخته می‌شود؛ در سمت شمال گراش و خیابان دانشگاه، پارک فدایی ساخته می‌شود؛ شهرداری در شهرک ایمان نیز ساخت پارک محله‌ای را آغاز کرده است.

در بخش پروژه‌های تاریخی، پروژه جاده کلات به مرحله سنگ‌فرش و نورپردازی رسیده است و  پروژه هفت‌برکه در حال انجام است و بخش پارکینگ آن تکمیل شده است. باغ گل‌ها و باغ ایرانی در بوستان شهر به مساحت ۵.۴ هکتار ساخته می‌شود. مرمت خانه علی‌پور نیز آغاز شده است.

اما دو کار زیربنایی نیز در برنامه شهرداری قرار دارد: طرح تفضیلی شهر گراش در مرحله نهایی قرار دارد، و اجرای کمربندی شمالی – شرقی گراش نیز در برنامه آینده است.

این‌ها بخشی از پروژه‌های فعال شهرداری گراش است که در ادامه می‌توانید تصاویر این پروژه‌ها را مشاهده کنید:

 

 

همین عکس‌ها را در قالب یک ویدیو از روابط عمومی شهرداری گراش ببنید

 

17 نظر

  1. از مدیریت محترم سایت گریشنا خواهشمندم ک بر طبق روال اکثر خبرگزاری های سطح کشور اخبار و صحبت ها و خطبه ها و مواردهایی ک در نماز جمعه شهرستان گراش هر هفته گفته و شنیده میشه رو پوشش بدین.

  2. با سلام خدمت رسانه وزین گریشنا
    واقعا این حجم کار بصورت یکجا و همزمان در تاریخ بی سابقه بوده امیدوارم شهردار عزیزمون مهندس فقیهی‌کیا و شورای شهر به کمک خیرین این شهر را به صورتی که استحقاق مردمش هست بسازند و این نکته رو اضافه کنم که با همین منوال اگه باشه رکورد عمرانی این شهردار جاودانه و دست نیافتنی میشه.. ان‌شاالله

  3. با سلام
    همه این کارهای صف شده و در دستور انجام گرفته ،اول شورا شهر محترم
    تصمیم و تصویب کردن و بعدش به همت پیمانکاران و دستور شهردار انجام شده
    انشالله همه چی به خیر و خوشی تمام بشه

  4. فقط این یهو کار کردنا ربطی به اون استیضاحهای شورا نداره؟
    شورا و شهرداری نمیخوان جواب سوالات مردم رو بدن، بفراموشی سپرده نشه بااین استراتژی سکوتشون

  5. واقعا شهرداری با هوش و درایت ایشون در تاریخ گراش مایه افتخاره. مخصوصا با برنامه ریزی های عالی که داشتن و همچنین طیف وسیع کارهاشون در سر تا سر شهر …!

  6. سلام ب دست اندرکاران گریشنا سلام ب همشهریان خونگرم
    ب طور کلی ب نظر حقیره کمترین مهم این نیس ک یکی مدیره خوبی هس معلمه خوبه کاری هس مهندسه خوبه کاری هس و فعال هس و کاربلده
    مولا علی می گوید ببینین انسان خوبی هس تقوا داره یا ن ریاکاره یا ن ببینین چقد پایبند هس اصول رعایت می کنه درونه درستی داره یا ن درونه آدما باظاهره آدما دو تا هس و آدمایی ک می خان یکی بذارن سره هر کاری مسعولیت بزرگی دارن تاماهها در مورد درونه آدما تحقیق نکنن نباید ب کسی شغل بدن این اتفاقات بدی ک می افته بخاطر اینه ک ب آدمای حسابی و درست کار ندادن و بدون تحقیق وپارتی و معرفی آدمای نادرست سره کار هسن

  7. البته که وظیفه شهرداری و ارگانهای وابسته بهینه سازی امورات شهره.چرا بعضیامون اینکارها رو اینقدر گنده میکنیم جای تعجبه.

  8. ساخت وتکمیل میدان با نماد زیبا میدان ولایت سمت اوز و بهسازی میدان برزگران و گذاشتن چند نماد در میدان های کوچک حوزه و اداره مالیات به زیباسازی گراش کمک شایانی می کند.

  9. سلام
    دلهاتون پر از نور ایمان
    در برخوردی که با مهندس فقیهی کیا داشتم ، خوش خلق ، دلسوز و واقعا کاربلد هست ، شنیدم شهردار نمونه استان بوده ، دست آقای حسنی عزیز با این انتخاب خوبشون و سایر اعضای شورا درد نکنه ، خداییش هر جای شهر نگاه کنی دارند یه پروژه کار می کنند . خدا قوت بهشون میگم

  10. آقای محمدی مثل اینکه اطلاع ندارین که ایشون دارن استعفا میدن( شایدم وادار به استعفا شدن، الله اعلم)

  11. سلللللام دلسوز جان
    تجربه من مییییییگه اگرم استعفا بدن این آددددما همیشه پارررررتی دارننننننن و داشتنننننننن می برنش ی جای خوش آببببببب و هواتتتتتر و بهتتتتتر و کاری بش می دن ک levvvvvvel کاریش بالاتتتتتتتر از شغل قبلیش باشه مگه مثل ما بی کسسسس و بیچچچچچاره ها هستن ک مدددددرک بااااااالا داریم هر دری می زنیم ب هر ادارررررره ای می ریم روووووو می زنیم برامون کاااااااار نیس حتتتتتما برین سایت شههههههرداری استهبان ببینین تممممممام کارای ک اونججججا کرده دقیییییقا اینججججا همووون کارا کپی کرده بدون ی واحد تغیییییر تا شهههههرداری پول داره تو اون شههههههر می مونه
    بایییییید بشینیم ببینیم اگر آقای شهههههردار استعفا بده بعد از اینجججججا کججججججا می ره ببینین پیش بینننننننی درستتتتی دارررررم یا ن

  12. مگه این شهر متعلق به یه دنیای دیگه هست که شما انتظار داری کارای دیگه ای اینجا انجام بشه؛در ضمن من گفتم شاید مجبور به استعفا شدن؛
    ان شاالله که اوضاع شهرداری رو به وخامت نره؛

  13. احسنت… خدا قوت
    درود بر جناب حسنی، خورشیدی و دکتر فتحی با این انتخاب شون..

    ان‌شاالله موفق باشید هیچی بهتر از این خبر واسه ماهایی که در غربت هستیم مسرت بخش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 نظر
scroll to top