بستن

روز سرنوشت برای ۳۴۸ داوطلب کنکور ۹۷ فرا رسید

هفت‌برکه – گریشنا: با وجود افزایش ده درصدی داوطلبان در کنکور امسال، هیچ دختری در شهرستان گراش در کنکور گروه ریاضی و فیزیک شرکت نکرده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش آزمون کنکورسراسری سال ۱۳۹۷ همزمان با سراسر کشور در گراش نیز برگزار می‌شود. سالن‌ آموزشگاه شهید عالمی در دو روز میزبان ۳۴۸ نفر داوطلب آزمون سراسری است.

مجید محبی معاون آموزشی آموزش و پرورش گراش سرپرستی کنکور امسال را بر عهده دارد. محبی گفت: «داوطلبان نوبت صبح حدود ساعت ۷ در محل آزمون  حضور داشته باشند و درها سالن ساعت هفت و نیم بسته خواهد شد. دواطلبان عزیز نکات درج شده در دفترچه را با دقت مطالعه کنند.»

صبح پنج‌شنبه هفتم تیرماه آزمون گروه‌های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی برگزار می‌شود. در گروه ریاضی فقط ۲۰ نفر مرد در آزمون شرکت می‌کنند و داوطلب زنی ثبت‌نام نکرده است. در گروه علوم انسانی نیز ۱۸ مرد و ۳۲ زن حضور دارند. عصر پنجشنبه در آزمون گروه هنر ۴ مرد و ۱۶ زن حضور دارند.

صبح جمعه هشتم تیرماه شلوغ‌ترین روز کنکور است در این روز ۷۵ مرد و ۱۳۵ زن روی صندلی‌های آزمون می‌نشینند. در آخرین مرحله، عصر جمعه نوبت به آزمون زبان‌های خارجی با جضور ۱۴ مرد و ۳۴ زن می‌رسد.

آزمون امسال همانند سه سال گذشته در آموزشگاه شهید عالمی برگزار می‌شود. محل آزمون در شهرک شهید بهشتی، خیابان دانشجو، نزدیک پارک ملاصدرا قرار دارد.

آمار سال‌های گذشته

در کنکور سراسری سال ۱۳۹۶ در رشته ریاضی و فنی ۲ دختر و ۲۵ پسر و در رشته علوم انسانی ۱۷ دختر و ۱۷ پسر حضور داشتند. کنکور رشته هنر با حضور ۲۰ داوطلب شامل ۱۵ دختر و ۵ پسر برگزار شد.در رشته‌های علوم تجربی ۱۱۱ دختر و ۸۱ پسر و در آزمون زبان‌های خارجه ۲۷ دختر و ۱۰  پسر شرکت کردند.

بیشترین میزان کاهش داوطلبان کنکور در سال ۱۳۹۴ بود که داوطلبان کنکور سراسری در گراش با ۲۵ درصد کاهش به ۳۰۱ نفر رسید. (خبر در گریشنا) آمار تفکیکی ۳۲۳ داوطلب سال ۱۳۹۵ را نیز در این خبر گریشنا بخوانید.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top