هفت‌برکه – گریشنا: اتصال خیابان بسیج به بلوار در حال احداث آزادی و بلوار خلیج فارس، ترمیم دریچه‌های فاضلاب، و همچنین گریتینگ‌گذاری و هم‌سطح‌سازی آن با روکش جدید آسفالت مهمترین پروژه‌های شهرداری برای خیابان بسیج است که در روزهای آینده شروع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر گراش، در جلسه روز چهارشنبه، ۲۳ خردادماه ۱۳۹۷ شورای شهر با شهرداری گراش، مقرر شد تا ۱۰ روز آینده، پروژه‌های خیابان بسیج مجدد از سر گرفته شود. روابط عمومی شورای شهر با بیان اینکه عقب‌نشینی زمین و باغات مورد مسیر منتهی به بلوار آزادی از جمله موانع انجام پروژه‌های خیابان بسیج است گفت: «امیدواریم این موانع با همکاری مالکان عقب‌نشینی‌ها محقق گردد.»

همچنین با توجه به واقع شدن زمین احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در انتهای خیابان بسیج و ضرورت مسائل بهداشتی و همچنین بازگشت آب تصفیه شده به چرخه‌ی آبیاری فضای سبز و کاهش هزینه‌ها، تسریع در اجرای این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

روابط عمومی شورای پنجم از اتمام پروژه‌های خیابان بسیج تا پایان پاییز خبر داد و افزود: «از ابتدای سال جاری، آسفالت ابتدای خیابان تا انتهای حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روکش شد. روکش ادامه‌ی خیابان به سال جدید موکول گردید، که با توجه به اهمیت این خیابان، حل مشکلات آن دوباره در دستور کار قرار گرفت. پس از تسطیح و مخلوط‌ریزی بلوار آزادی، پروژه احداث رفوژ وسط آن در دست اجراست و امید است این پروژه تا شروع فصل پاییز به اتمام رسد.»

sshora