بستن

اوج‌گیری فعالیت انجمن دوبله‌ی گراش در تابستان

هفت‌برکه – گریشنا: فعالیت انجمن دوبله و گویندگی گراش با برگزاری چند دوره‌ی آموزشی و کارآموزی در تابستان اوج می‌گیرد. این انجمن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در آستانه ثبت نهایی نیز قرار دارد.

به گزارش هفت‌برکه، در روزهای آینده سه برنامه‌ی مجزا در دستور کار انجمن دوبله و گویندگی قرار دارد. محمدعلی شامحمدی، رییس انجمن، پیش از توضیح درباره‌ی دوره‌ها، از وضعیت ثبت انجمن صحبت می‌کند: «با همکاری آقای آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد، همه‌ی مجوزهای لازم برای ثبت انجمن نیز کسب شده و این انجمن در آستانه ثبت قرار دارد.»

شامحمدی درباره‌ی دوره‌های حال حاضر و آینده‌ی انجمن نیز توضیح می‌دهد: «ترم اول «مبانی فن بیان و صداسازی و پرورش صدا» زیر نظر استاد کیوان عسکری در سینما فرهنگ حال برگزاری است. استاد عسکری ترم دوم را، که «استودیو مقدماتی» نام دارد، نیز در استودیو پارسینا برگزار می‌کند.»

اما دوره‌ی جدیدی که از هفته‌ی آینده کلید خواهد خورد، یک دوره‌ی پیشرفته‌تر کارآموزی دوبله است. شامحمدی در این خصوص نیز توضیح می‌دهد: «این دوره ویژه‌ی فارغ‌التحصیلان دوره‌های دوبلاژ است که در گذشته در گراش برگزار شد و در بهمن‌ماه سال گذشته، جشن فارغ‌التحصیلی‌شان با حضور استاد منوچهر والی‌زاده در سینما برگزار شد» (خبر در گریشنا). این دوره کارآموزی شامل هفت هفته کلاس عملی زیر نظر حامد جعفری، دوبلور و صدابردار و سرپرست گویندگان انجمن دوبله و گویندگی شیراز، است، و به گفته شامحمدی، تا اواخر مرداد، فیلم بلند هم توسط کارآموزان این دوره دوبله خواهد شد.

این انجمن با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه، برای برگزاری دوره‌های جدید نیز در هفته‌ی آینده تست برگزار خواهد کرد: دوره‌ی چهارم کلاس آموزشی «دوبلاژ کارتون و فیلم»، و دوره دوم کلاس‌های آموزشی «صداسازی، فن بیان و پرورش صدا»، هر دو توسط استاد کیوان عسکری از نیمه‌ی تیرماه شروع خواهد شد. تست هر دوی این دوره‌ها توسط استاد عسکری در روز جمعه ۸ تیرماه ۹۷ در استودیو پارسینا انجام می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و ثبت نام در تست، با شماره‌های ۰۹۱۷۲۱۶۵۲۷۷ و ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ تماس بگیرند. استودیو پارسینا در خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری، طبقه اول قرار دارد.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top