بستن

انتخابات در اتاق اصناف گراش

هفت برکه (گریشنا): با رای‌گیری بین روسای اتحادیه‌های صنفی ده‌گانه گراش، هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان انتخاب می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت گراش این انتخابات، ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷، ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت برگزار و نتیجه در همان روز اعلام می‌شود.

یوسف امینی از اتحادیه‌ی درودگران و فلزکاران، محمد‌رضا ایزدی از اتحادیه لوازم‌التحریر، رایانه، املاک و خودرو، محمد جنگجو از اتحادیه خواربارفروشان، آهنعلی حسین‌شیری از اتحادیه نانوایان،چلوکباب و ساندویچ‌فروشان، فرشید شکوه از اتحادیه فروشندگان پوشاک، خلیل عظیمی از اتحادیه مصالح‌فروشان- لوازم بهداشتی ساختمان و ابزار و یراق، علی‌اکبر فانی از اتحادیه لوازم خانگی و مبل‌فروشان، حمید‌رضا محسنی از اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل، موتورسیکلت و لوازم یدکی، حسینعلی فولادی از اتحادیه خرازان و مسعود آتشی از اتحادیه لوازم الکترونیکی، لوله و اتصالات روسای اصناف ده گانه شهرستان گراش هستند. به جز فولادی و آتشی هشت نفر دیگر برای حضور در هیات رییسه نامزد هستند.

اسماعیل بلبلی به عنوان نماینده کمیسیون نظارت، ابوالحسن غلامی به عنوان نماینده فرمانداری، حسینعلی فولادی به عنوان نماینده اتاق اصناف، هیات اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف را تشکیل می‌دهند.

در آگهی فراخوان جهت شرکت در انتخابات اتاق اصناف آمده است: «با توجه به این که بر اساس ماده ۶ آیین‌نامه اجرایی انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان گراش دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود از کلیه‌ی روسای اتحادیه‌های صنفی دعوت می‌شود تا شخصا در زمان مقرر به محل برگزاری انتخابات مراجعه کنند.»

در این دعوت‌نامه همچنین تاکید شده است که؛ صرفا روسای اتحادیه مجاز به شرکت در انتخابات بوده و دادن وکالت به دیگران برای شرکت در انتخابات ممنوع است.

دردوره اول، محمدرضا رستم‌پور در دوره دوم، حسینعلی فولادی و در دوره سوم آهنعلی حسین‌شیری ریاست اتاق اصناف گراش را برعهده داشتند. در دوره‌ی سوم همچنین محمدرضا ایزدی به عنوان نایب ریس اول، حمیدرضا محسنی به عنوان نایب رییس دوم و علی اکبر فانی به عنوان خزانه‌دار مشغول به خدمت بودند. علی متین به عنوان دبیر اتاق اصناف پس از مدتی کناره‌گیری کرد و فرشید شکوه به عنوان جانشین به هیات رئیسه دوره‌ی سوم اتاق اصناف وارد شد.

از نکات قابل توجه دیگر این است که دو دوره‌ی اول و دوم، دو ساله و دوره سوم چهارساله بوده است و بعد از این نیز دوره‌ها چهارساله خواهد بود. با رای‌گیری در آخرین روز اردیبهشت ماه تعیین خواهد شد چه افرادی برای مدت چهار سال مسئولیت عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف را می‌پذیرند.

عکس از آرشیو

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. مدیر کل اداره راه و ترابری لار و معاونانشون تا کی می‌خواهند سر جاده چک چک به مردم قول های توخالی بدهند؟ در شهرستان های همجوار طرح‌های راهسازی شروع می‌شود و نهایتا ۲یا۳ ساله تموم میشن

    چه دست های پشت پرده است که این پروژه در گراش به ثمر نمیرسد

    سایت گریشنا لطف کند بدون رودربایستی از مدیر کل بخواهد دلیل عدم ساخت این پروژه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top