بستن

تجلیل از داوران فوتبال گراش در آستانه سال نو

هفت‌برکه (گریشنا): با نزدیک شدن به روزهای پایان سال، در مراسمی به همت هیات فوتبال و کمیته داوران شهرستان گراش، از داوران فوتبال که مسابقات باشگاهی را قضاوت نموده بودند تجلیل و قدردانی شد. این دورهمی صمیمانه روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۶ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته داوران، عبدالرضا حسین‌پور، مسئول کمیته داوران شهرستان، که به نحوی میزبان این جلسه بود، ضمن خوش‌آمدگویی به داورانی که در برگزاری مسابقات باشگاهی نقش بسزایی داشتند و همچنین مهمانان این دورهمی تشکر کرد و با اشاره به جایگاه و منزلت داوران، از آنان خواست که برای بهتر شدن به دنبال کسب مدرک و شرکت در کلاس‌های ارتقا داوری باشند.
اسماعیل حسن‌نژاد، رییس هیات فوتبال گراش، نیز ضمن تشکر، عملکرد داوران را در فصل ۹۶ خوب ارزیابی نمود و گفت: «همانطور که داوران گراشی زبانزد خاص منطقه، استان و حتی کشور هستند، می‌بایست برای بهتر شدن از هیچ گونه تلاشی دریغ ننمایید.» حسن‌نژاد ادامه صحبت‌هایش از عبدالی که در مسابقات کشوری قضاوت می‌نماید تمجید کرد.
دکتر قاسمعلی مقتدری هم از دیگر میهمانان این مراسم بود. در پایان مراسم، پس از صرف شام، با اهدای جوایزی که کمیته داوران به همت هیات فوتبال تدارک دیده بود از داوران تجلیل شد. همچنین از طرف رییس کمیته داوران به احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان؛ اسماعیل حسن‌نژاد، رییس هیات فوتبال؛ دکتر قاسمعلی مقتدری، رییس ورزش‌دوست دانشگاه پیام نور اوز؛ و نجات آشفته، مرد زحمتکش فوتبال گراش؛ هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. تشکر میکنم از زحمات اساتید خوب و ارجمندم آقایان عبدالرضا حسین پور و عبدالمجید افشار که نقش به سزایی در پرورش و آموزش داوران شهر دارند .

    به امید موفقیت روزافزون جامعه داوری شهرستان گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top