بستن

نوروز ۹۷؛ معلم‌ها مهمان فصل دوم «کلاک»

هفت‌برکه – گریشنا: فصل دوم مجله ویدیویی کلاک در تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ منتشر می‌شود. این فصل در شش قسمت به مصاحبه با شش تن از فرهنگیان شناخته‌شده‌ی گراش اختصاص دارد.

 ابوالحسن محمودی، سردبیر مجله ویدیویی کلاک، درباره فصل دوم می‌گوید: «بعد از تجربه‌ی موفق فصل اول، تصمیم گرفتیم سراغ یک گروه از افراد تاثیرگذار در گراش، یعنی قشر فرهنگیان برویم. اما این تصمیم، سختی‌های زیادی داشت. انتخاب تنها شش نفر از بین افراد زیادی که در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار بوده‌اند، شاید سخت‌ترین بخش کار بود.»

در نهایت این افراد برای شش قسمت این فصل انتخاب شدند: مرتضی دارشی، دبیر ریاضی؛ احمد درویشی، یکی از روسای آموزش و پرورش گراش؛ محمد چترآذر، دبیر ورزش؛ خلیل مهیایی، دبیر شیمی؛ قاسمعلی مقتدری، دبیر زبان و رییس دانشگاه پیام نور اوز؛ زهرا خواجه‌زاده، مدیر مدرسه امام رضا(ع). محمودی که طراحی و اجرای مصاحبه‌ها را نیز بر عهده داشته است، می‌گوید امیدوار است دلیل انتخاب هر کدام از این افراد در هر قسمت مشخص باشد.

انتشار فصل دوم کلاک از تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ شروع می‌شود. پنج‌شنبه دوم فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱ اولین قسمت این مجموعه در سایت گریشنا، کانال گراش، آپارات و یوتیوب منتشر خواهد شد، و قسمت‌های بعدی نیز هر هفته در همین زمان منتشر می‌شود. انتشار قسمت ششم این مجموع ششم اردیبهشت خواهد بود، و روز ۱۲ اردیبهشت، به مناسبت روز معلم، گلچینی از همه‌ی قسمت‌ها در قسمت هفتم و پایانی منتشر خواهد شد.

«کلاک» عنوان سلسله‌ی مصاحبه‌های ویدیویی است که با کوشش ابوالحسن محمودی در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه تولید و منتشر می‌شود. فصل اول این مجله ویدیویی در سال گذشته در نمایشگاه مطبوعات تهران ضبط شد، و در هر قسمت از آن با گراشی‌های تاثیرگذار مقیم تهران صحبت شد. پنج قسمت فصل اول کلاک به این افراد اختصاص داشت: صادق رحمانی، مدیر رادیو فرهنگ به همراه محمد خواجه‌پور و مسعود غفوری؛ مهدی وفایی‌فرد و محمدحسن جعفری، دوستان روزنامه‌نگار؛ دکتر مسلم بمان‌پور، اقتصاددان؛ حسینعلی حسین‌شیری، فعال سیاسی؛ و دکتر احمد اقتداری، پژوهشگر و تاریخ‌نگار. این قسمت‌ها را می‌توانید از آرشیو سایت گریشنا ببینید (اینجا).

تیزر کوتاهی را نیز از فصل دوم کلاک ببینید:

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top