بستن

ده مقام اول برای گراش در آخرین مسابقات پرس سینه سال ۹۶

هفت‌برکه (گریشنا): در روزهای پایانی سال، تیم هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گراش از آخرین مسابقه با دست پر برگشت.

به گزارش مصطفی دانشور، رییس هیات، مسابقه پرس سینه قهرمانی استان فارس روز جمعه هجدهم اسفندماه با حضور ۱۴۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی ایثار شیراز برگزار شد. تیم منتخب هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گراش با سیزده ورزشکار و با مربیگری و سرپرستی اسماعیل فروزان و علی‌اکبر سالاری در این رقابت‌ها حضور داشت، و در بیشتر اوزان موفق به کسب مقام شد: ده مقام قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی و یک مقام سوم.

اسامی و مقام‌های ورزشکاران گراش به این شرح است: امیرحسین درویشی، قهرمان دسته پنجاه و دو کیلوگرم نوجوانان بدون لوازم؛ حمیدرضا غیبی، مقام سوم دسته پنجاه و شش کیلوگرم نوجوانان بدون لوازم؛ حسین استادی، نایب قهرمان دسته پنجاه و شش کیلوگرم نوجوانان بدون لوازم؛ محمدحسن فانی‌لاری، قهرمان دسته پنجاه و شش کیلوگرم بزرگسالان بدون لوازم؛ محمد مطلوب، قهرمان دسته پنجاه و شش کیلوگرم جوانان با لوازم؛ امیر حسین جمالی، دسته شصت کیلوگرم نوجوانان بدون مقام؛ ناصر نصرتی، قهرمان دسته شصت کیلوگرم نوجوانان با لوازم؛ علی فرجی، قهرمان دسته شصت و هفت و نیم کیلوگرم بزرگسالان با لوازم؛ حسن حجازی، قهرمان دسته شصت و هفت و نیم کیلوگرم نوجوانان با لوازم؛ امین افکار، قهرمان دسته شصت و هفت و نیم کیلوگرم جوانان با لوازم؛ محمد افخمی، نایب قهرمان دسته هفتاد و پنج کیلوگرم نوجوانان بدون لوازم؛ مهدی عباسی، قهرمان دسته هفتاد و پنج کیلوگرم نوجوانان با لوازم؛ حامد آشفته، قهرمان دسته هشتاد و دو کیلوگرم نوجوانان با لوازم.

2 نظر

  1. ورزش گراش به یک پویایی و سرزندگی خوبی رسیده باید این مسیر با قدرت طی شود من نمی دانم چه شده که این دو سه سال اخیر ورزش گراش رشد چشمگیری داشته باید بدون اختلاف و حسادت همه کمک کنیم تا این بار به سرمنزل مقصود برسد به نوبه خود از تمام مسولین ورزش گراش سپاس گذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top