بستن

از آینده صدای موسیقی می‌آید – گزارش تصویری ۱

هفت‌برکه (گریشنا): شب نخست جشنواره موسیقی هنرجویان گراش ۹ اسفندماه در سالن سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و ابوالحسن حسینی رییس انجمن موسیقی در ابتدای برنامه، درباره دلیل برگزاری این مراسم سخن گفتند.

مریم ناصری، فرناز اشکوه، امیرعلی سلگی، مجید سلیمی آغازگر این شب بودند. محمد نوروزی، قاسم آگین، امیرحسین باقرزاده، احمدرضا عابدینی، علیرضا زاهدی شاگردان عباس امانی نیز دو نوبت روی صحنه رفتند. فاطمه مادی و فرناز اشکوه این بار به همراه استاد خود مجید رایگان اجرا کردند. فاطمه دانشور و شبنم آیینه‌افروز با گیتار به روی صحنه رفتند.

محسن فرزانه نوازنده نی، حسین ناصری و فردین کمالی نوازندگان تنبک دیگر نوازندگان این شب بودند. محمد سادگی نوازنده ویولن به همراه پدرش مصطفی سادگی به روی صحنه رفت که البته توجه حاضرین بیشتر به دو کوچولویی بود که همراه با این اجرا روی صحنه حرکت می‌کردند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. با تشکر از مهدی آیینه افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد گراش و همچنین تشکر از ابوالحسن حسینی و جواد رادمرد و دیگر دست اندرکاران این جشنواره ی بسیار عالی و به یاد ماندنی.به هنرجویان عزیز و استادان گرامیشون هم تبریک می گویم که شب به یاد ماندنی و خوشی را برای ما ساختند.امیدوارم این برنامه در آینده نیز ادامه داشته باشد.امیدوارم بعضیها قدر برگزارکنندگان این برنامه های هنری را بدانند و احترام را حفظ کنند و نمک شناس باشند.

  2. ابوالحسن حسینی رئیس انجمن نمایش؟! مگه علی فخری رییس انجمن نمایش نبود؟ گریشنا دگه کم کم اطلاعات ناقص به مخاطب میدی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top