بستن

وزیر بهداشت با استعفای دکتر عبداللهی موافقت کرد

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر احمد عبداللهی با هدف تمرکز بر فعالیت‌های درمانی خود از ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش استعفا کرد.

به گزارش هفت‌برکه، دکتر احمد عبداللهی بعد از ۲۰ ماه حضور در سمت ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش از این سمت استعفا کرد. به احتمال زیاد دکتر محمدی که در حال حاضر معاون بهداشت دانشکده است، سرپرستی این دانشکده را تا زمان معرفی رییس جدید بر عهده خواهد گرفت. وزیر بهداشت استعفای دکتر عبداللهی را پذیرفته است، اما هنوز حکم سرپرست جدید این دانشکده صادر نشده است.

دکتر عبداللهی در گفتگو با هفت‌برکه، دلیل استعفای خود را تمرکز بر کار درمانی اعلام کرد و گفت: «مریض‌های زیادی از کل منطقه می‌آیند. تخصص جراحی سرطان را بندرعباس، بوشهر و بسیاری از مراکز استان ندارند. این پتانسیل اینجا هست. هفته گذشته مریضی نزد من آمد که قبلا هم مراجعه کرده بود و به دلیل کارهای اداری دانشکده، نشده بود عمل‌اش کنیم. همکاران توصیه کرده بودند که به شیراز برود، اما آنجا پول کلانی خواسته بودند و منصرف شده بود. وقتی بعد از دو ماه برگشت، متاسفانه کار از کار گذشته بود. همان موقع فهمیدم که دارم مسیرم را اشتباه می‌روم و جایگاه من این است که بروم و به درد مردم برسم. ریاست دانشکده مهم است و کسی که بتواند کار کند هم ثمرات زیادی به جامعه می‌رساند.»

دکتر عبداللهی تاکید داشت که حضور او در گراش به خاطر لطف مردم است: «هر چه که من دارم از محبت مردم است. از همه مردم و مسئولین تشکر می‌کنم که پشتیبان من بوده‌اند. به ویژه روسای پیشین دانشکده که لازم است از تک‌تک آن‌ها، دکتر محسن‌زاده، دکتر بهمنی، دکتر محقق، دکتر دارا، دکتر کوثری، دکتر حسن‌زاده تشکر کنم. من کار خاصی نکردم و مسیری را که آن‌ها ساخته بودند ادامه دادم.»

بستری شدن دکتر عبداللهی در هفته گذشته نگرانی‌هایی را به وجود آورده بود. او در مورد سلامتی خود گفت: «فعلا از لحاظ سلامتی خوبم. البته باید یک چک‌آپ دیگر هم انجام دهم. پیش از این هم عمل جراحی داشتم که مشکل تا حد زیادی رفع شده است و در درمانگاه و مرکز پیشگیری از سرطان در خدمت مردم هستم.»

دکتر عبداللهی با استعفا از ریاست دانشکده علوم پزشکی در مرکز پیشگیری از سرطان بیشتر حضور خواهد داشت و ساعت ویزیت عمل او بیشتر شده است. متن کامل مصاحبه با دکتر عبداللهی روزهای آینده در گریشنا منتشر می‌شود.

بعد از ارتقا دانشکده گراش به دانشکده علوم پزشکی، دکتر عبداللهی چهارمین رییس دانشکده بود. دکتر علی‌اصغر کوثری از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ نخستین رییس این دانشکده بود. دکتر میرزاخلیل بهمنی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ طولانی‌ترین مدت حضور در سمت ریاست را داشت. (خبر در گریشنا)  دکتر جعفر حسن‌زاده مدت کوتاهی از شهریور ۹۴ تا خرداد ۹۵ رییس دانشکده بود.

دکتر احمد عبداللهی از ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ در سمت ریاست دانشکده علوم پزشکی حضور داشت (خبر در گریشنا) و بیش از ۲۰ ماه این دانشکده را مدیریت کرد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

20 نظر

  1. به شخصه از دیدگاه منطقی جناب دکتر خوشم اومد. خیلی جالبه ایشون با مریضی یک بیمار تلنگری خوردن و از این سمت استعفا دادند. این تواضع و فروتنی ایشون رو ثابت میکنه. خوشحالم که همشهری و همسایه آقای دکترم. موفق تر باشید

    1. تا پیش از ارتقا؛ دانشکده علوم آزمایشگاهی و مرحله بعد دانشکده پیراپزشکی گراش صرفا فعالیت آموزشی داشت اما با تبدیل شدن به دانشکده علوم پزشکی مدیریت کلیه فعالیت‌های آموزشی؛ بهداشتی و درمانی شهرستان زیر نظر دانشکده یا همان ستاد علوم پزشکی قرار گرفت.

      نکته دیگر این که خبر توسط روابط عمومی تهیه نشده است و منبع مصاحبه مستقیم با دکتر عبداللهی است.

  2. کلمه ی روابط عمومی از کجا آوردین؟؟؟؟؟ بهتره قبل از خبر ، خوب بخونید که خبر از چه رسانه و به نقل از کجاست… اصلا روابط عمومی این خبر را منتشر نکرده.

  3. اقدام به کار بسیار بجا و منطقی کرده‌اند.با تمرکز بر روی کار اختصاصی خودشان حتما با موفقیت بیشتری روبرو خواهند شد.ضمن اینکه در امور درمانی به ایشان نیاز بیشتری میباشد.با آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان

  4. سلام…از اول هم معلوم بود…اخه دکتر جان کار طبابت با کار مدیریتی و اجرایی خیلی فرقه باید از اول همون راه خودتون انتخاب میکردین…دوم بهترین گزینه دکتر بهمنی هستش…

    1. دانشکده نیاز به رئیسی داره که بتونه کار تیمی انجام بده، متاسفانه جو حاکم بر دانشکده اصلاً سازنده نیست و نیاز به رئیسی مدبر و کوشا داره که این جو را بشکنه و بتونه همه را در مسیر ارتقای دانشکده بسیج کنه. امیدوارم از معاونین فعلی که در شکل گیری این جو نقش داشته اند هیچوقت به عنوان رئیس معرفی نشوند که در این صورت کار بسیار سختر خواهد شد.

  5. خبر بهبودی شما دوست خلق اندیش نیکوصفت موجب مسرت قلبی گردیدوهمچنین تصمیم استعفا بسیار بجا و خردمندانه ای بود که گرفتید زبراکه اگر قرار بر خدمت به خلق است همان تخصص شما ببشتر به کار خلق گرفتار می اید و در این سیستم مدیریتی عمر انسانهای شریف بهدر میرود
    عبادت به جز خدمت خلق نیست
    به تسببح و سجاده و دلق نیست
    پایدار و با نشاط در خدمت به خلق و خانواده باشید تا همیشه

  6. هزاران هزار درود بر جناب دکتر عبداللهی که رنج خدمت را بر میز ریاست ارجح دانستند.من برای درمان مادرم از لار خدمت ایشون می رسم.واقعا انسان بزرگی است.جا دارد همینجا هم از ایشان و همکارانشان در مرکز پیشگیری و درمان سرطان خانم ها پورشمسی،اکبری،سوزنده، دکتر خلفی نژاد، سرکار خانم عبداللهی و سرکار خانم بهادر و …کمال تشکر و سپاسگزاری را اعلام دارم و یک تشکر ویژه خدمت خیرین پرسخاوت این شهر که با تاسیس و تجهیز این مرکز چه درد ها و آلامی را که تسکین نداده‌اند.خداوند به بهترین وجه پاسخ عمل نیکویتان را عطا فرماید .. به امید راه اندازی بخش پرتودرمانی در این مرکز.

  7. سلام قولامن رب رحیم
    خدااین گوهرکمیاب روبرامون نگه داره وازآنجاییکه یکی ازمصادیق عبادت ،علم آموزی می باشدگویی جناب دکترازکودکی ازاین ثواب عبادی بی بهره نبوده اندچه اونکه پدرم که همکلاسی دوران دبستان ایشون بوده تعریف می کنند:به رغم اینکه ماهمه بچه هاباهم میرفتیم صحرا،همه مشغول تفریح بودیم ولی آقای عبداللهی زیردرختی می نشست ودرسهاشو مطالعه می کرد.والان که همه شاهدند،خالصانه مشغول خدمت رسانی هستن.اگرجناب دکتربزرگواربراشون میسوراست درکنارکارتخصصی خود،برامورات دانشکده اشراف اجمالی داشته باشندچراکه دستوریک مدیرنافذوتاثیرگذاربریک مجموعه است وبااین اقدام خودبایدعبداللهی های زیادی درآینده تقدیم جامعه گردد.
    همیشه مویدباشید.

  8. با سلام وعرض خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر عبداللهی عزیزوآرزوی شفای عاجل وکامل این بزرگوار ازدرگای الهی. ان شاءالله هر کجا ودرهرپست ومقامی باشند سالم و تندرست واز درگاه ایزدمنان توفیقات روزافزون ایشان مسآلت داریم

  9. دکتر عزیز و بزرگوار، خداوند شما رو برای مردم گراش و ایران زمین حفظ کند. سلامتی شما و طول عمر با عزت به پاس خدمات از جان و دل ای که در زمینه پزشکی و مدیریتی کرده اید و می کنید رو آرزومندم.

  10. سلام . […] امیدوارم فرد جایگزین فردی لایق و بدور از حب و بغض باشه . هم بیمارستان هم دانشکده به یک خونه تکانی اساسی نیاز داره . مدیریت مبتنی بر کمک خیرین ، مدیریت نیست چرا که هر کسی قادر است آنرا انجام دلیلی هم وجود نداردیک دکتر خوب حتما مدیر خوبی هم خواهد شد . خدا به ایشان توفیق در رشته خودش عنایت کند . دلبل استعفایش این نبوده البته …

  11. با نظر رئوف موافقم. علیرغم احترامی که برای شخص دکتر عبدالهی به عنوان پزشکی متبحر در رشته خودشون قائل هستم اعتقاد دارم مدیریت بدور از حب و بغض کار هر کسی نیست. چه بسا تصمیمی بر اساس نظرات شخصی مسیر زندگی افرادی را تحت تاثیر قرار دهد و خدای ناکرده کسانی مظلوم واقع شوند و بعدها حتی اگر بخواهند جبران کنند امکان آن وجود نداشته باشد. موفقیت همراه با سلامتی برایشان آرزومندم.

  12. در جواب اطلاع دقیق…اخه جونا اینجا حق دارن از امکاناتی که فراهم میشه مخصوصا خیر ساز از بچه ها این شهر استفاده بشه هم تحصیل کرده بیکار هم برای نگهبانی و….جویا کار زیادن…..بقولا ما حق اب و گل داریم……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 نظر
scroll to top