بستن

پنجشنبه‌ها مدارس تعطیل‌

روزهای پنجشنبه، تمامی دوره‌های تحصیلی در شهرستان گراش تعطيل خواهد بود.

کارگروه مدیران مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با تشکیل جلسه و جمع‌بندی نظرات مدیران تصمیم به تعطیلی روزهای پنجشنبه برای تمامی دوره‌ها از مهرماه نود گرفتند. این تصمیم پس از کش وقوسهای فراوان در تمامی دوره‌های تحصیلی در شهرستان گراش به اجرا درمی‌آید. موافقان این طرح، تقویت انگیزه و نشاط دانش‌آموزان برای فراگیری بیشتر دروس، گسترش فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه برای رشد همه جانبه تربیتی دانش‌آموزان و انطباق بیشتر برنامه‌های آموزشی و تربیتی با شرایط سنی و ویژگی‌های روانی دانش‌آموزان از نقاط قوت اجرای این طرح می دانند. اما مخالفان معتقدند با اجرای این طرح فشار روحی بیشتری بر روی معلمان و دانش‌آموزان بخاطر تدریس فشرده است و تعطیلی‌های ناخواسته بین روزهای هفته هم از بار کیفی کلاس‌ها خواهد کاست.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

6 نظر

  1. نه کی گفته خیلی هم عالیه تو همفته پنج شنبه و جمعه تعطیل باشی این جوری همه دانش آموزان و هم دبیران یه هوایی تو این دو روز تعطیل برای خودشون تازه میکنن و با آمادگی بیشتر به دروس میپردازن

  2. راهنمایی که بودیم دو روز در هفته رو باید صبح و عصر می‌رفتیم. پیش هم که پنج‌شنبه‌ها تعطیل بود، کلی کلاس جبرانی برامون می‌ذاشتن؛ الان یعنی معلم‌ها راضی‌ان؟! یعنی می‌تونن درس‌ها رو کامل به دانش‌آموزها بدن و وقت کم نمیارن با همون کیفیت قبل؟!

  3. دو روز تعطیل توی اکثر کشورها هست ولی اونها در طول سال شهادت ها و عیدهای مختلف و بهاتنه های مختلف و … هزار تعطیلی دیگه ندارن. برای اونها یه روز ملی کشور و تعطیلی کریس مس و یکی دو روز دیگه. دو روز تعطیلی در هفته خوبه به شرط اینکه خیلی از روزهای تعطیلی رسمی و غیر رسمی رو کم کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top