بستن

۱۱ عضو شورای روابط عمومی‌های گراش انتخاب شدند

هفت‌برکه (گریشنا): با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان گراش، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ادارات دولتی ساماندهی می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، نخستین جلسه شورای روابط عمومی‌های شهرستان گراش با حضور ۲۳ نفر مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای گراش صبح دوشنبه ۲۰ آذرماه در سالن همایش فرمانداری برگزار شد. در این جلسه ۹ عضو شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان گراش انتخاب شدند.

۱۱ عضو شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان گراش

فرماندار به عنوان رییس، و مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان دبیر، به همراه ۹ نفر منتخب، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان گراش را تشکیل خواهند داد. مهدی خوشبخت، مدیر روابط عمومی ستاد علوم پزشکی؛ مهرداد بدیع‌زادگان روابط عمومی آموزش و پرورش؛ ابوالحسن حسینی، روابط عمومی شهرداری؛ نرجس سکوتی از اداره منابع طبیعی؛ محمدجواد فردوسی‌نژاد از اداره تبلیغات اسلامی؛ اسماعیل بلبلی از اداره صنعت، معدن و تجارت؛ زهره زحمتکشان مسئول فرهنگی کمیته امداد امام(ره)؛ نواز اقبال کارشناس اداره پست؛ مجتبی طاهری از اداره راه و شهرسازی؛ از ۲۲ نفر اعضا به ترتیب بیشتر رای را کسب کردند و به عضویت شورای روابط عمومی شهرستان در آمدند. علی رستمی از آبفا روستایی و نادر پورغلام از آبفا شهری اعضای علی‌البدل شورا هستند.

معاون فرماندار: روابط عمومی خدمات دولت را منعکس کنند

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان نهاد جدیدی است که بر اساس ابلاغ استانداری در هر شهرستان تشکیل شده است.

قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، در این جلسه با اشاره به مشکلات روابط عمومی ادارات گفت: «تعداد نیروهای ادارات محدود است. برخی ادارات نیرو دارند و نیروی تخصصی برای این کار تعیین شده است ولی برخی ادارات با یک نیرو اداره می‌شود که کار روابط عمومی سخت شده است.» فرسوده بر انعکاس خدمات دولت از سوی روابط عمومی‌ها تاکید کرد:‌ «فرماندار در جلسات مختلف اشاره می‌کند ما از خیرین تشکر می‌کنیم، ولی دولت هم انصافا خدمات خوبی ارائه می‌کند. اگر دوستان ما در بخش روابط عمومی فعال باشند، انتقادات از دولت کم می‌شود. بعضی وقت‌ها به دولت جفا می‌شود.»

معاون فرماندار گراش یکی از مشکلات را ناهماهنگی در برگزاری برنامه‌ها دانست و گفت: «مشکل دیگر این است که هر برنامه‌ای که برگزار می‌شود، برگزارکنندگان برنامه خودشان را در اولویت می‌دانند. فعالان مذهبی برنامه خود را اولویت می‌دانند، فرهنگیان هم به این شکل و ورزشی‌ها هم به صورت دیگر خود را صاحب حق می‌دانند.»

قاسم فرسوده با تشکر از رسانه‌های محلی گفت: «سایت گریشنا وارد مسائل اختلافی نمی‌شوند و در برابر انتقادات هم خیلی صبور هستند. از مسئولین سایت گریشنا و دیگر فعالان رسانه‌های محلی برای انعکاس اخبار ادارات تشکر می‌کنم.»

یک روابط عمومی و هزار دردسر

پیش از رای‌گیری، مسئولان روابط عمومی حاضر در جلسه ضمن معرفی خود، اشاره‌ای به مشکلات حوزه کاری خود کردند.

بدیع‌زادگان، روابط عمومی آموزش و پرورش، گفت: «مشکل اکثر روابط عمومی‌ها تعدد مسئولیت‌هاست که باعث می‌شود که وظیفه روابط عمومی توجه نشود.»

حسینی، روابط عمومی شهرداری گراش، با تایید مشکلات همکاران خود گفت: «به جز انجام وظایف معمول روابط عمومی‌ها، حضور روابط عمومی‌ها در فضای مجازی نیز ضروری است و خیلی وقت‌ها ما باید پاسخگوی مسائل دیگر ادارات نیز باشیم.»

دینی، روابط عمومی مخابرات، نبودن پست روابط عمومی را یکی از مشکلات اصلی دانست: «همین امروز به من گفته‌اند به عنوان روابط عمومی به جلسه بروید. برخی از ادارات مثل مخابرات یا گاز خصوصی شده‌اند و روابط عمومی در مرکز استان متمرکز شده است.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. آقاى مهندس بلبلى
    شما را به عنوان یکى از اعضاى شوراى روابط عمومى شهرستان گراش تبریک و امیدوارم موفق باشید.

  2. عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزانی که در این عرصه فعالیت میکنند.حقیقتا کار پرزحمت ،وقت گیر و هنرمندانه ی است.ضمن عرض تبریک و خسته نباشیدبه همه دوستانم که در روابط عمومی مشغول به خدمت هستند باید تشکر ویژه ای داشته باشم از جناب حاج مهدی خوشبخت که جزء موفق ترین دبیران روابط عمومی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند و با کسب بالاترین رأی ممکن در این جلسه حتما تجربیات گرانبهایی که در این سالها در دانشکده علوم پزشکی گراش داشتند رو در اختیار دوست داران این حرفه در شهرستان قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top