بستن

عکس هایی که برنده شدند

گریشنا: عکس، کاغذ، قیچی برندگان و تقدیر شدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان  آیین پایانی سومین جشنواره عکس کاغذ قیچی به میزبانی لارستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این جشنواره  به همت انجمن فارغ التحصیلان سمپاد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و جمعی از هنردوستان شهر بصورت دوساله برگزار می‌شود. این دوره موضوع جشنواره در سه بخش لارستان، آزاد و بخش ویژه «گرامیداشت آیت‌اله آیت اللهی»  مشخص شد.

گفتنی است با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ، ۱۴۰۰عکس از ۲۱۴ عکاس به دبیرخانه سومین جشنواره عکس لارستان(عکس،کاغذ ، قیچی) واصل شد. از بین آنها ۴۰ اثر در بخش آزاد و ۶۰ اثر در بخش لارستان و ۱۰۰ اثر ویژه گرامیداشت آیت اله آیت اللهی  است جهت نمایشگاه و داوری انتخاب  شد.

در آئین پایانی  این جشنواره که در سالن آمفی تئاتر وحدت لارستان برگزار شد، هیئت داوران نفرات برگزیده را به شرح زیر معرفی کردند:

در بخش آزاد از مجموع ۴۰ اثر راه یافته به نمایشگاه هیات داوران  سوما حسین پناهی از سنندج را شایسته مقام اول دانسته و محمد بارکار از بندرعباس به مقام دوم و عبدالله حاجی پور از کازرون مقام سوم را از آن خود کرد.

در این بخش از آرش دهقانی از نوشهر، امیر غنی زاده از بندرعباس و نگار صادقی لاری از شیراز تقدیر شد.

در بخش لارستان حسین خسروی از شیراز جایگاه اول را کسب کرده  و و فرشته ادب جو  از لارستان موفق به کسب مقام دوم و فرزانه ادب جو از لارستان به مقام سوم رسید.

در این بخش نیز از محمداسماعیل حق پرست از لارستان ، میثم کمیلی  از لارستان و حیدر مروج از لارستان  تقدیر شد.

در بخش ویژه ( پاسداشت حضرت آیت اله آیت الهی ) هیات داوران حسین بامداد از لارستان را شایسته مقام اول دانسته و مسعود جعفری نژادان از لارستان  موفق به کسب مقام دوم  و سجاد آریان از لارستان مقام سوم را از آن خود کرد .

در این مراسم لوح تقدیر ، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش  اهداء شد .
داوران جشنواره سوم نیز کریم متقی از تبریز، آرش حمیدی از تهران و حسن بردال از بندرعباس بودند.

گفتنی است نمایشگاه آثار بخش لارستان و بخش  آزاد از ۱۸ شهریور الی ۱ مهرماه  ساعت ۱۰ الی ۱۳ صبح و ۱۸ الی ۲۱ در محل نگار خانه سبز لارستان  و آثار بخش ویژه «گرامیداشت آیت اله آیت اللهی» در حسینیه اعظم در جوار مقبره آیت اله آیت الهی پذیرای علاقمندان به خود می باشد.

عکس‌های برگزیده بخش آزاد را در ادامه ببنید:

سوما حسین پناهی از سنندج مقام اول بخش آزاد

محمد بارکار از بند عباس (مقام دوم بخش آزاد)

 

عبدالله حاجی پور از کازرون (مقام سوم بخش آزاد)

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top