بستن

حریفان تیم هلال احمر در لیگ سه مشخص شدند

تیم فوتبال هلال احمر از پانزدهم مهرماه بازی‌های خود را در گروه هشتم لیگ سه شروع می‌کند.

مراسم قرعه‌کشی لیگ سه دیروز با حضور بهروان، رئیس سازمان لیگ برگزار شد که عبدالرضا حسین‌پور و محمدجواد آذربادگان از طرف تیم هلال احمر در این مراسم حضور داشتند. بازی‌های لیگ دسته سه کشور در ۹ گروه هشت تیمی از نیمه مهرماه برگزار می‌شود. هلال احمر گراش در گروه هشتم با تیم‌های کارگر بنه‌گز و هما دیلم از بوشهر، امید کیش، مس شهر بابک از کرمان، شهرداری ممسنی و سیمان بهبهان رقابت خواهد کرد. تیم دیگری هم از سهمیه خوزستان به این گروه اضافه خواهد شد که هنوز مشخص نیست.

طبق جدول ارائه شده، بازی‌های دور اول نیمه بهمن‌ماه پایان می‌گیرد و دو تیم اول هر گروه به مرحله بعد راه خواهند یافت تا در گروه‌بندی دیگری برای صعود به لیگ دسته دو تلاش کنند.

هلال احمر یکی از چهار نماینده فارس در این بازی‌ها با توجه به کسب مقام دوم در بازی‌های لیگ برتر بزرگسالان فارس در سال گذشته جواز شرکت در این بازی‌ها را دریافت کرد. قاسم فرسوده، مدیر این باشگاه ضمن تاکید بر حمایت‌های بیشتر مردم و مسئولین از تیم، کسب نتیجه در این لیگ را برای هلال احمر دور از دسترس ندانست.

هلال احمر در بازی اول خود میزبان تیم شهرداری ممسنی است. هفته دوم به دیدار مس شهربابک می‌رود و با تیم کارگر بنه‌گز هم بازی هفته سوم را در گراش انجام می‌دهد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top