گریشنا:اداره راه و شهرسازی بخش اوز با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسن فدایی مدیر کل اداره راه و شهرسازی لارستان و مسئولین ادارات شهرستان و معتمدین محل افتتاح شد.

به گزارش عصر اوز، در آیین افتتاح این اداره دکتر جعفرپور گفت: افتتاح اداره راه و شهرسازی بخش اوز گامی دیگر از خدمات دولت خدمت گزار در گوشه ای از کشور است که امید است بتواند منشاء خدمات ارزنده ای برای مردم شریف بخش اوز باشد. در ادامه مهندس فدایی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان نیز در سخنانی از همت بلند خیرین شهر اوز به نیکی یاد کرد و خدمات ارزنده آنان را در شهر و بخش اوز ستود. وی همچنین گفت: هر چند اداره راه و شهرسازی اوز می بایست سالها قبل آماده بهره برداری می شد. اما افتتاح این اداره در حال حاضر نیز که ساختمان آن توسط خیرین بزرگوار این شهر ساخته شده است گامی رو به جلو برای خدمت به مردم این منطقه خواهد بود.

شایان ذکر است اداره راه و شهرسازی اوز در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۱۰۵ میلیون تومان توسط خیرین اوز احداث گردیده و به اداره کل راه و شهرسازی لارستان تحویل داده است.