بستن

استاندار در مسیر گراش و لار

گریشنا: استاندار فارس هشتم شهریور ماه در لار حضور می یابد و یک طرح ورزشی تفریحی را در مسیر لار به گراش کلنگ خواهد زد.

به نقل از لادستان ( پایگاه خبری نزدیک به فرمانداری لارستان) :مهندس صادق عابدین، استاندار فارس، و هیئت همراه فردا هشتم شهریورماه به لارستان سفر می کند.این سفر که نخستین دیدار استاندار فعلی فارس از لارستان است و به منظور افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های شهرستان صورت می گیرد. برابر گزارش های رسیده در این سفر مهمترین پروژه ورزشی و تفریحی تاریخ لارستان که به همت نیک اندیش بزرگ لارستان حاج ناصر منیری احداث خواهد شد ، توسط استاندار فارس کلنگ زده می شود.این پروژه عظیم صدو پنجاه میلیارد ریالی بر اساس بررسی ها و نظرسنجی های تخصصی مشاورینِ این نیک اندیش لارستان و برای افزایش فضای ورزشی و تفریحی لارستان در مسیر لار به سمت گراش احداث خواهد شد.

گفتنی است پیش از این قرار بود پروژه مذکور در بیابان های اطراف پارک شهر احداث شود که به دلیل مشکلات بوجود آمده برای تملک زمین،به همت فرماندار لارستان زمینی دیگر برای این پروژه بزرگ در نظر گرفته شد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top