بستن

دانش‌آموزان اردی مهمان تلویزیون شدند

‌هفت‌برکه (گریشنا): چهل و هفت دانش‌آموز مدارس ارد در برنامه تلویزیونی گمپ گلای استان فارس شرکت کردند. این برنامه  ۲۹ اسفند به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه از شیکه فارس پخش می‌شود.

به گزارش دلام، روابط عمومی آموزش و پرورش بخش ارد، با هماهنگی حجت الاسلام عسکرپور با صدا و سیمای استان فارس، ۴۷ دانش‌آموز پسر از مدارس امیرالمومنین (ع) و شهید امانی و مدارس دخترانه فاطمه الزهراء(س) و سلحشور برای اجرا در برنامه گمپ گلا با یک اتوبوس به استان فارس اعزام شدند.

مدیر و معاونین این مدارس و آقای کارگرفرد، اسدنژاد، دلام و حجت‌الاسلام عسکر‌پور جهت هماهنگی زودتر از دانش‌آموزان در شیراز حضور داشتند و تا پایان برنامه با دانش‌آموزان همراه بودند.

1 نظر

  1. دست دست اندرکاران دردنکند ما که در شهرستان غریب هستیم وآموزش وپرورش گراش هم که بجای نگاه تربیتی وتعلیمی به دانش آموزان ارد نگاهی کنترلی صرف دارد کنترل بشوند کیفیت کارنداریم همین که کلاسی بی معلم نیست کافی است حتی اگرشده مختلط باشند هم اشکال ندارد اما باید بدانند این روال کار آسیب زننده ای است که فقط دراین دولت ومسیولین فعلی درجریان است خدا پدرگذشته ها بیامرزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top