بستن

ویژه فاطمیه: نمایش رادیویی «هم‌آوای یاس» + ۵ پوستر فاطمی

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، نمایش رادیویی «هم‌آوای یاس» به پیوست هفدهمین شماره رادیو هفت‌برکه منتشر شد. «هم‌آوای یاس» داستان روزهای آخر زندگی حضرت فاطمه را، از وفات حضرت پیامبر اسلام (ص) تا لحظه‌ی شهادت ایشان روایت می‌کند.

این نمایش رادیویی را محمدعلی شامحمدی کارگردانی کرده است و عبدالرضا افشار، جواد حسن‌نژاد، عالیه‌سادات رفعت حقیقی، معصومه فائضی، زهرا خوش‌لقا و راضیه آبادیان در آن صداپیشگی کرده‌اند. ابوالحسن حسینی صدابرداری، و محمد رستم‌پور امور اجرایی را بر عهده داشته‌اند. این نمایش رادیویی در استودیو پارسینا ضبط شده است و محصول موسسه فرهنگی و هنری هفت‌برکه گراش است.

نمایش رادیویی «هم‌آوای یاس» به پیوست شماره هفدم رادیو گراش منتشر شده است.

همراه با این نمایش پنج پوستر زیبا اثر عبدالرضا راستگو به مناسبت ایام فاطمیه در گریشنا منتشر می‌شود:

2 نظر

  1. با سلام؛
    ضمن تشکر و خسته نباشید، خدمت تمامی عوامل ،بخصوص دوست عزیز جناب حسینی؛ امید که اینگونه کارها استمرار داشته باشد.
    در مورد صداها نکاتی وجود دارد که عرض شود اما بنده بهتر میبینم که به یک مورد خوب از آن در ین مجال اشاره کنم که شاخص تر بود،همچنین از همه بزرگواران دیگر هم ویژه تشکر میکنم ، جا دارد از جناب حسن نژاد که بسیار خوب خود را با متن و مفهوم و نحوه ی اجرا و إلقاء به مخاطب همراه کرده و با صدای زنده و نه مصنوعی به صورت حرفه ای تر در قالب شخصیت خود به إیفای نقش پرداختند ، تشکر کنم.
    هر چند این اثر مستلزم تلاش گروهی است اما بعضی شاخص ها به زیبایی کار می افزاید.(اجر همه با فاطمه سلام الله علیها )ان شاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top