بستن

تیم شهدا، قهرمان والیبال جام فجر

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقات والیبال جام فجر با قهرمانی تیم شهدا به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش، یک دوره مسابقه چهارجانبه با حضور تیم‌های شهدا، راه و شهرسازی، هفت‌برکه و همراهان شهید مشتاقی به صورت دوره‌ای به مدت چهار شب در سالن شهید مشتاقی برگزار شد. در پایان تیم شهدا با سه پیروزی به مقام قهرمانی رسید.

نتایج حاصل از مسابقات بدین صورت بود: راه و شهرسازی صفر، همراهان شهید مشتاقی ۳؛ هفت برکه ۲ شهدا ۳، راه و شهرسازی ۲ هفت برکه ۳؛ شهدا ۳ همراهان ۱: شهدا ۳ راه و شهرسازی ۱؛ و هفت برکه ۲ همراهان ۳.

در پایان، در جدول مسابقات این نتایج به چشم می‌خورد: تیم شهدا در سه بازی، سه برد را تجربه کرد و هشت امتیاز این رقابت‌ها را از آن خود کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد. تیم همراهان شهید مشتاقی دو برد و یک باخت را در این مسابقات در کارنامه‌ی خود ثبت کرد و با کسب پنج امتیاز دوم شد. تیم هفت برکه یک برد و دو باخت داشت و چهار امتیاز به دست آورد و بر سکوی سوم ایستاد. تیم راه و شهرسازی هر سه بازی خود را بازنده از زمین بیرون آمد و تنها یک امتیاز کسب کرد.

در شب پایانی مسابقات که با حضور مسئولین برگزار شد، تیم همراهان شهید مشتاقی در یک رقابت زیبا و پنج‌سته موفق شد در برابر هفت‌برکه به پیروزی برسد و به مقام نایب قهرمانی برسد. هفت برکه نیز مقام سوم را از آن خود کرد. کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم راه و شهرسازی رسید.

کلاس داوری درجه سه والیبال

حسین مهروری، سرپرست هیات والیبال، ضمن تشکر از مدعوین و تماشاگران اظهار داشت: «به زودی شاهد پیشرفت والیبال شهرستان خواهیم بود. بدین منظور ثبت‌ نام کلاس داوری درجه سه والیبال را شروع کرده‌ایم. با مکاتبات انجام شده، مقرر شده این کلاس در اسفندماه تشکیل شود.»

او از علاقه‌مندان شرکت در کلاس خواست تا با تماس با شماره‌های ۰۹۱۷۱۸۰۷۵۵۶ و ۰۹۱۷۷۸۱۹۱۷۹ اطلاعات لازم را از نحوه برگزاری کلاس‌ها و مدارک لازم جهت ثبت‌نام در کلاس‌ها کسب کنند.

valeball2

1

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top