بستن

اردی‌ها جام رمضان را به خانه بردند

تیم اتحاد ارد با برد مقابل تیم نیکخو قهرمان فوتسال جام رمضان گراش شد.

پنجشنبه شب ۲۶ مرداد، دو تیم اتحاد ارد و نیکخو از گراش هر کدام پس از هفت بازی، در فینال جام رمضان مقابل هم قرار گرفتند. بازی از ابتدا در اختیار اتحاد بود و با سه گل، برتری خود را به تیم گراشی تحمیل کرده بود. در اواخر بازی نیکخو توانست دو گل از گل‌های خورده را جبران کند ولی در مقابل این اتحاد بود که از پیش کشیدن بازیکنان نیکخو استقاده کرد و دو گل دیگر را هم به ثمر رساند تا فینال را با نتیجه ۵ بر دو ببرد.

قبل از این بازی هم رقابت رده‌بندی این بازی‌ها انجام شد که تیم آرامش توانست رحمانیان را با نتیجه ۳ بر دو شکست دهد و عنوان سومی این بازی‌ها را کسب کند.

حضور مسئولین، به ویژه حجت‌الاسلام والمسلین سید رضا حسینی، امام جمعه گراش در بازی فینال قابل توجه بود. میرزا اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان، سرهنگ کریمی‌راد، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، مهندس وقارفرد رئیس هیئت مدیره فرهنگسرای آبشار اندیشه و مهندس هرمزی سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش از جمله افرادی بودند که به همراه تنی چند از پیشکسوتان فوتبال گراش در مراسم اهدای جوایز شرکت داشتند. هر چند می‌توان گفت بر خلاف انتظار، مسئولینی که بازی فینال را دیدند تقریبا با تعداد اندک تماشاگران این بازی برابر بودند. از طرفی می‌شود گفت عدم حضور تیم‌های فوتبال گراش در این بازی‌ها از حساسیت این بازی‌ها کاسته بود.

سعید بلاغی از تیم شهید رحمانیان آقای گل این مسابقات شد و تیم میثاق کنگ‌ریشه به عنوان تیم اخلاق شناخته شد. جایزه بهترین بازیکن این دوره از مسابقات هم به سعید منفرد از تیم نیکخو تعلق گرفت. از عبدالرضا حسین‌پور، مهدی آذرافروز، مرتضی منفرد، و عبدالحمید عبدالی که کار قضاوت این بازی‌ها را بر عهده داشتند نیز تقدیر شد.

این بازی‌ها با حضور ۸ تیم از گراش، ارد و کنگ‌ریشه از هفتم مرداد آغاز شده بود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

2 نظر

  1. با این سطح داوری‌ها عمرن گراش به جایی برسه!
    بازی آبشار – نیکخو داور یه پنالتی واسه آبشار گرفت و یه کارت قرمز هم به بازیکن حریف داد که وقتی تیم حریف اعتراض کردن همه رای رو برگردوند!
    متاسفم برای جامعه داوری گراش!

  2. با سلام خدمت اقای وفایی فرد.
    اون صحنه پناتی که میگین داور دوم کاملا اشتباه کرد.توپی که گلر دفع کرد.دقیقا درست بود و اصلا به دست مدافع برخورد نکرد.دید و جاگیری صحیح داور یک باعث ادامه بازی بود.که بنده کاملا شاهد این صحنه بودم.
    با تشکر از فرهنگسرای اندیشه شهرستان گراش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top