بستن

دعوت از مردم برای جشن بزرگ انقلاب

هفت‌برکه (گریشنا): گروه تولیدی صدا و سیمای استان فارس، جشن بزرگ انقلاب در پارک شهر گراش را ضبط و در شبکه فارس پخش می‌کند.

محمدحسن نام‌آور، خبرنگار صدا و سیمای استان فارس در گراش می‌گوید: سه‌شنبه، نوزدهم بهمن‌ماه ساعت ۱۴:۳۰، جشن بزرگ انقلاب در پارک شهر، جنب اکو پارک برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

کسانی که در این مراسم حضور دارند، می‌توانند سرود دویست نفری، پخت و پز نان و شیرینی‎‌های محلی، فعالیت‌های گروه‌های هنری، نقاشی و خوشنویسی، شعرخوانی، نمایشگاه آثار دستی، حرکات نمایشی ورزشکاران باستانی و گروه رزمی نینجا را ببینند.

از بین شهرستان‌های استان فارس، تنها سه شهرستان برای برگزاری این مراسم و پخش از صدا و سیمای استان فارس انتخاب شده است، فضلویه تهیه‌کننده‌ی این برنامه است و برگزاری همایش خبرنگاران دلیل انتخاب گراش برای ضبط این برنامه است. فرمانداری گراش، ستاد برگزاری دهه‌ فجر، بخشداری و دفتر خبری صدا و سیما برای برگزاری این جشن بزرگ با هم همکاری دارند.

نام‌آور همچنین تصریح می‌کند: «از تمام هنرمندان در رشته‌های مختلف یا افرادی که در زمینه آشپزی و شیرینی‌پزی مهارت دارند، برای حضور در این برنامه استقبال می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با آقای محسنی در فرمانداری یا من هماهنگی کنند و در این برنامه شرکت کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنم افرادی که فیلم با کیفیت مناسب برای پخش از صدا و سیما استان دارند نیز به دفتر خبری صدا و سیما در گراش ارائه دهند.»

bozorgdasht-azadi-kramshar3

 

 

1 نظر

  1. خیلی هماهنگی لازم رو نداشت.برنامه ها خوب بود ولی بی نظمی در محل اجرا و مکان اجرا دلسردمان کرد و راهی خانه شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top