بستن

جوشن در هفته چهارم به صدر جدول رسید

در جدول لیگ فوتبال گراش چهار تیم هفت امتیازی جوشن ۹ امتیازی را تعقیب می‌کنند.

در پایان هفته چهارم فوتبال باشگاهی گراش، تیم جوشن توانست با برد دو بر یک مقابل شاهین و کسب نه امتیاز خود را به صدر جدول برساند. این در حالی است که تیم‌های اتحاد و شهدا این هفته را با باخت پشت سر گذاشتند. اتحاد در بازی مقابل شهیدان حسن‌زاده یک بر صفر بازی را واگذار کرد تا این دو تیم با هفت امتیاز خود را در کورس رقابت ببینند. انقلاب هم با برد دو بر یک مقابل شهدا خود را کمی از انتهای جدول جدا کرد و شهدا هم به جمع هفت امتیازی‌ها پیوست. استقلال با سه گل، گراش‌جوان قهرمان سال گذشته را بدرقه کرد تا با دومین شکست این تیم در چهار بازی روزهای سختی را تجربه کند. برد چهار بر دوی ستاره‌آبی مقابل پرسپولیس‌نوین، اولین سه امتیاز ستاره‌آبی بود تا خود را از ته جدول جدا کند و شاهین با تک امتیاز از چهار بازی برخلاف سال گذشته خود را در انتهای جدول ببیند.

بازی دوستانه تیم هلال احمر با پرسپولیس‌نوین هم با نتیجه دو بر صفر به سود هلال احمر به پایان رسید. به دلیل حضور تیم هلال احمر در بازی‌های کشوری ممکن است بازی‌های دوستانه این تیم با تیم‌های گراش هم لغو شود.

بازی‌های هفته پنجم از روز چهارشنبه و از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود. این بازی‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه دنبال خواهد شد. در بازی اول شاهین با ستاره‌آبی بازی می‌کند که بازی این دو تیم کم امتیاز حساسیت خاصی دارد. پرسپولیس‌نوین با اتحاد بازی بعدی را انجام می‌دهند. جوشن برای حفظ جایگاه خود باید مقابل انقلابی قرار بگیرد که هفته چهارم شهدا را شکست داد. شهیدان‌حسن‌زاده با نتایج خوب خود مقابل گراش‌جوان می‌ایستند که از باخت‌های خود خسته شده است. شهدا و استقلال هم آخرین بازی این هفته را انجام می‌دهند. با انجام این بازی‌ها می‌شود گفت این رقابت‌ها به نیم‌فصل! خود می‌رسد و چهره مدعیان اصلی مشخص خواهد شد.

ردیف

نام تیم

تعداد بازی

برد

باخت

مساوی

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

۱

جوشن

۴

۳

۱

۶

۴

۹

۲

شهدا

۴

۲

۱

۱

۹

۵

۷

۳

استقلال

۴

۲

۱

۱

۷

۳

۷

۴

اتحاد

۴

۲

۱

۱

۵

۴

۷

۵

شهیدان حسن‌زاده

۴

۲

۱

۱

۴

۳

۷

۶

گراش‌جوان

۴

۲

۲

۵

۵

۰

۶

۷

پرسپولیس‌نوین

۴

۱

۱

۲

۳

۴

۵

۸

انقلاب

۴

۱

۲

۱

۴

۷

۴

۹

ستاره‌آبی

۴

۱

۳

۷

۱۱

۳

۱۰

شاهین

۴

۳

۱

۳

۶

۱

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top