بستن

فرماندار خون داد

هفت‌برکه (گریشنا): اصغر فرودی، فرماندار گراش، پنجم بهمن‌ماه در بازدید از پایگاه انتقال خون گراش، با بررسی مشکلات این پایگاه به همراه دو تن از کارکنان فرمانداری خون داد.

با پایان تعمیرات پایگاه انتقال خون گراش که با کمک خیرین انجام شده است، این پایگاه روزانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲ فعال است. اهداکنندگان برای اهدای خون می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲:۲۰ به پایگاه انتقال خون، روبه‌روی پارک شهر، مراجعه کنند.

محمد اندیشه، مدیر پایگاه انتقال خون گراش، گفت مشکلاتی که پیش از وجود داشت بر طرف شده است: «بعد از پیگیری‌های انجام شده از طریق فرمانداری و مسئولین شهرستان، پایگاه گراش مستقل شد و زیر نظر سازمان انتقال خون منطقه‌ای استان فارس فعالیت می‌کنیم.»

اندیشه در مورد مشکل استقرار پزشک در پایگاه گفت: «یکی از مشکلات پایگاه انتقال خون، حضور پزشک در محل پایگاه بود. این مشکل نیز بر طرف شده است و خانم دکتر متین به صورت ثابت در این پایگاه حضور دارد.»

Enteghale khon1

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

8 نظر

  1. این همه ادم میره اونجا محض رضای خدا خون میده هیچ بازتابی نداره جناب فرماندار واسه اولین بار رفتن اینقد تو بوق و قرنا میکنن لطفاً خبرهای مهم و به روز بذارین

    1. علیرضا جان
      مثل اینکه همیشه همراه فرماندار تشریف داری که قاطعانه فرمودید واسه اولین بار رفتن .
      آتش نشانهای حادثه پلاسکو هم برای رضای خدا از جان ومال خود گذشتند و شهید شدند چرا ۸ روزه اخبار پخش مستقیم پیگیر این حادثه است ؟ ماباید از این خبرها عبرت بگیریم و مثبت بیاندیشیم خون دادن فرماندار هم میتونه جان کسی رو نجات بده وچون فرماندار از مسوولین سیاسی شهر هستند بازتابش دادن تا الگو بشه برای اهداء خون دیگران.

  2. چرا این قدر مردم بی جنبه شدین
    این خودش میتونه یه الگو یا حداقل یاداوری باشه واسه بقیه
    حسودا

  3. حالااگه تیترش رو زده بودیدبازدیدفرماندارازسازمان انتقال خون ودراخرمتنتون نوشته بودید:دراخرنیزفرماندارخون دادیه چیز,ولى اینکه تیترخبرتون نوشتیدفرماندارخون داد اصلاجالب نیس.

  4. اون روز اقاى صمیمى ام خون داده ولى حتى چوبى که در دست داشت ام عکسش نگرفتن ، مگه این بنده خدا جه فرقى با فرماندار داره ، هر دو بنده خدا هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top