جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان گراش با حضور فرماندار و مسوولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش رویدادشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش، حمیدرضا کریمی فرد فرماندار گراش در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به خصوص شهدای کارمند و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اطلاع رسانی از خدمات دولت را از مهمترین برنامه های این هفته ذکر کرد و بر لزوم برگزاری برنامه هایی درخور گرامی داشت هفته دولت تاکید نمود.

وی گفت: برنامه های سالانه ادارات باید مبتنی بر واقع بینی و واقع نگری باشد و همه ادارات موظفند افق سالانه برای برنامه‌های اداره متبوع خود را ترسیم و بصورت هدفمند و با برنامه‌ریزی متناسب با بودجه و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مورد نظر خود تلاش مضاعف داشته باشند.

کریمی فرد تکمیل چارت سازمانی ادارات و بکارگیری نیروهای متعهد و کارآمد را از اهم برنامه‌های ادارات سطح شهرستان خواند و بر تسریع این روند تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گراش در ادامه تصریح کرد: بعد اطمینان بخش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی پس از جنگ تحمیلی حمله به فرهنگ و اعتقادات ملت ایران بوده که جوانان و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با باور های قوی خود فضایی را ترسیم کردند که علاوه بر الگو سازی برای جوانان نسل امروز، باعث شد تا همیشه تاریخ دشمنان این ملت هرگز فکر تهاجم نظامی را به ذهن خود راه ندهند.

فرماندار گراش افزود: حضور رهبری آگاه و فرزانه در راس نظام و همچنین وجود جوانانی با بصیرت و دارای روحیه جهاد و شهادت با برنامه ریزی های فرهنگی مناسب در بدنه جامعه موجب شده تا یک جبهه قوی فرهنگی با بنیه دفاعی بسیار بالا در مواجهه با دشمنان مذهب و تشیع در نظام جمهوری اسلامی شکل گیرد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها و نهاد های شهرستان به صورت ویژه نسبت به طرح حلقه‌های صالحین مساعدت لازم را انجام دهند تا این طرح با موفقیت کامل پیاده سازی شود و شهرستان گراش به عنوان الگو در کل کشور مطرح شود.

در پایان مقرر شد کلیه ادارات برنامه ها و پروژه های عمرانی و فرهنگی خود را جهت افتتاح در هفته دولت مشخص و با برنامه ریزی مناسب برنامه های این هفته اجرا شود.