بستن

مقتول بحرینی، نوه یک گراشی بود

هفت‌برکه (گریشنا): قتل یک زن بحرینی در وسط خیابان در شب جمعه سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. در گراش هم این مساله مورد توجه زیادی قرار گرفت، چون نسب مقتول از طریق مادرش به گراش می‌رسد. بر اساس پیگیری خبرنگار هفت‌برکه، مادر مقتول، اهل گراش و دختر حیدر امان‌الله است؛ و پدرش غلام، اهل بردستان، از توابع بوشهر است. خود مقتول، ایمان غلام میرزا صالحی، در بحرین به دنیا آمده و تابعیت بحرینی داشت. او متاهل بود و یک پسر شش‌ساله داشت.

خبر به نقل از خبرگزاری فارس در سایت‌ها پخش شد. به گزارش این خبرگزاری، جمعه شب یک زن بحرینی که گفته می‌شود خبرنگار حوزه ورزشی است و به همراه فرزندش سوار بر یک خودرو بود، هدف تیراندازی قرار گرفت و در جا کشته شد. وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای ضمن اعلام فوت این زن ۲۸ساله به نام «ایمان غلوم میرزا صالحی» مدعی شد که فرد ضارب تبعه بحرین است و خود را تحویل اداره کل امنیت داده است. هم‌زمان برخی نیز می‌گویند ضارب عضوی از خاندان حاکم بر بحرین است.

شایعات زیادی حول و حوش این قتل درست شده است. اما گفته می‌شود اصل ماجرا این است که مقتول با پسرش در ماشین پشت چراغ قرمز ایستاده بوده، و قاتل با اسلحه‌ی کمری به او شلیک می‌کند و او را به قتل می‌رساند. هنوز خبر رسمی و تاییدشده‌ای از جزییات قبل و بعد از این حادثه و همچنین دلیل و انگیزه قتل در دست نیست.

qatl-bahrain

4 نظر

  1. اصل ماجرا اینه که اون فرد ضارب درخواست ازدواج و دادن شماره نموده که با مخالفت مقتول مواجه شده که ضارب هم شلیک کرده است

    1. هیچ وقت حرف های رژیم منحوس آل خلیفه رو باور نکنید . آنها مثل آب خوردن ادم می کشن هر چی بوده دختر معصوم پاک و بی گناه خونش ریخته شده خدا لعنت ال خلیفه بکنه حالا برای بی اهمیت جلوه دادن موضوع قضیه خواستگاری و ندادن شماره پیش کشیدن خدا لعنتشون بکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top