بستن

دومینوبازی دانشجویان دانشگاه آزاد اوز

هفت‌برکه (گریشنا): ۲۵ تیم دانشجویی و آزاد در رقابت‌های دومینوی دانشگاه آزاد اوز شرکت کردند.

به گزارش راحله دیدار، دومین دوره مسابقات دومینو دانشجویی ۲۰ آذرماه در سالن کتابخانه حیکم ابوالقاسم فردوسیِ دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد. انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اوز به ریاست مهندس احسان امیری برگزارکننده این مسابقات بود.

امیری درباره‌ی برگزاری این مسابقه گفت: «هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد خلاقیت، حس رقابت‌پذیری و انجام کارهای گروهی در میان دانشجویان بوده است.»

در این دوره مسابقات، ۲۳ تیم شرکت کردند و اعضای هر تیم حداکثر سه نفر بودند. شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد بود و  ۵ گروه آزاد نیز در مسابقات شرکت کردند.

هزینه‌ی شرکت در این مسابقه فقط ۶ هزار تومان بوده است و در آخر نیز به سه گروه اول این مسابقه به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان اهدا گردید.

گروه اول شامل مهسا حاجیانی، حبیبه احمدی و نیکو باغی از دانشگاه آزاد اوز، گروه دوم  شقایق سعیدی و آرسن اسفندنیا از دانشگاه آزاد اوز و گروه سوم  عسل برازنده و محبوبه حیدری شرکت‌کنندگان آزاد در نهایت برنده این رقابت شدند. تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان جایزه دریافت کردند.

 

2 نظر

  1. با سلام.بهتره خدمت آقای دارشی عرض کنم که اینجور مسابقات وقتی از دانشجو نمیگیره.فوقش۳ ساعت طول میکشه که اون هم فقط در روز برگزاری مسابقه ست.
    و اما ضمن تبریک و خسته نباشید به نفرات برتر میخواستم بگم طرح هاتون خیلی ساده است.کمترین خلاقیتی در اون دیده نمیشه.اگه میدونستم این خبر رو کار میکنید حتما گزارشی از مسابقه ی دومینوی دانشگاه پیام نور اوز که طرح های جالب در عین حال پیچیده ای داشتن رو تهیه میکردم و می فرستادم.با آرزوی موفقیت تمامی دانشجویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top