بستن

بازگشت کاداگ پس از سه سال خاموشی

چهارمین مجموع عمومی کانون دانش‌آموختگان و دانشجویان گراش با سه سال تاخیر جمعه ۲۷ مردادماه برگزار خواهد شد.

مهدی عالمی یکی از بازرسین کاداگ گفت: در این نشست افراد به صورت لیستی یا انفرادی می‌توانند برای حضور در شورای مرکزی و گروه بازرسان کاداگ، کاندیدا شوند. در اساس‌نامه همه دانشجویان و فارغ التحصیلان گراشی در این کانون عضوند و حق کاندیدا شدن و رای دادن را دارند. مجمع عمومی جمعه ۲۷ مرداد ۹۱  ساعت ۹:۳۰ شب در سالن آمفی تئاتر دانشکده پیراپزشکی گراش برگزار می‌شود.

اولین جرقه‌های تشکیل کانون دانشجویان گراش در سال ۱۳۷۵ زده شده اما ناکام ماند. سال ۱۳۸۱ در همایشی اطلاعات دانشجویان جمع‌آوری شد. با تدوین اساسنامه جدید و انتخاب نام کاداگ سال ۱۳۸۵ دور تازه فعالیت کاداگ شروع شد در انتخابات ۲۷ مرداد ۱۳۸۵ محمدعلی فرجی با بیشترین رای به عنوان دبیر کانون انتخاب شد. آخرین انتخابات کاداگ ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ برگزار شده است. 

آخرین مجمع عمومی کاداگ چهار سال پیش در سال سراجی برگزار شد. در آن انتخابات از ۱۷۷ رای ماخوذه ۱۳ عضو شورای مرکزی کانون انتخاب شدند. محمد ناصری با ۱۳۴ رای، حسین فقیهی با ۱۲۷ رای ، بهمن ثابت با ۱۰۶ رای، مصطفی کارگر با ۱۰۶ رای، معصومه بهمنی با ۱۰۵ رای، بتول فردفانی با ۸۶ رای، مرضیه اژدری با ۸۵ رای، راضیه شمسی با ۸۴ رای، محمد علی کارگر با ۷۸ رای، ابراهیم نظری با ۷۷ رای، محمود باقری با ۶۷ رای، احمد فرجی با ۶۵ رای و حسین زاده با ۵۰ رای اعضای شورای مرکزی بودند. محمد علی فرجی با ۱۳۵ رای و مهدی عالمی با ۹۵ رای بازرسان منتخب بودند.

در شورای مرکزی ابتدا محمد ناصری به عنوان دبیر کاداگ انتخاب شد اما بعد از مدتی حسین فقیهی جانشین ناصری در سمت دبیر کاداگ شد. در زمان انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اختلافاتی در شورای مرکزی کاداگ به وجود آمد و با وجود پایان مهلت یک ساله شورای مرکزی سال ۱۳۸۸ و سال‌های بعد مجمع عمومی برگزار نشد. بعد از تشکیل جلسه‌ای در ۱۶ مرداد ماه سرانجام تصمیم گرفته شد مجمع عمومی کاداگ دوباره برگزار شود.

با توجه به افزایش تعداد دانشجویان و دانش‌آموختگان در سال‌های اخیر مجمع عمومی کاداگ محلی برای ارائه نظرات گوناگون خواهد بود.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. با سلام
    هدف ار تشکیل این کانون چه بوده است و چرا تا حالا در هیچ کاری و هیچ جلسه ای و هیچ صحبتی و مشاوره ای با دانشجویان گراش نداشته اند؟
    آیا این کانون تا حالا فعالیتی برای دانشجویان گراش داشته اند یا خیر ، فقط به عنوان اسم و مقام به آن فکر میکنند؟

    چرا از افراد جوان و دانشجویان گراش استفاده نمیشه این امر میتونه بیشتر به فکر دانشجویان و حتی مشورت با دانشگاهها رو از سر بگیره و از زمان مازاد بیشتری نسبت به دیگر افراد برخوردارند و بهتر میتونند عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top