بستن

بازگشت عصر گراش پس از هفت سال

شماره ۲۵ نشریه عصر گراش در روزهای نخست مردادماه منتشر شد.

هفت سال بعد از توقف انتشار نشریه عصر گراش، حسین فقیهی دوباره این نشریه را منتشر کرده است. شماره مردادماه نشریه با تیتر اول «سلول‌های بنیادی در شهرستان گراش» و با عکسی به مناسبت ماه رمضان منتشر شده است. فقیهی در سخن سردبیر این شماره نوشته است: «عصر گراش همان فرش قدیمی است که روزی همه شما نقش آن را زدید و اینک دوباره قلم‌های‌تان را به نوشتن فرا می‌خواند: می‌توانید از دغدغه‌تان بگویید، از انتظارها، کارها، کمبودها و نیازها و هر چه دوست دارید در شهرمان باشد یا برای مردم‌مان مفید باشد.»

عصر گراش در هشت صفحه منتشر شده است. الو عصر گراش مهمترین ستون نشریه است که در آن دغدغه‌ها و گفته‌های مردم منعکس شده است. مصاحبه با رییس اداره برق گراش و یادداشتی با عنوان چشم‌انداز و راهبرد جامع پیشرفت شهرستان گراش در صفحه اجتماعی قرار گرفته است. در صفحه سلامت و گوناگون مطالب متنوعی قرار است. علی سپهر همانند دوره گذشته عصر گراش ستون هیچ‌کاره را می‌نویسد.

اشعاری از مصطفی کارگر، مریم انصاری، علی داوری‌فرد و فاطمه سپهر در صفحه ادبیات قرار گرفته است. در صفحه ورزش دو مصاحبه دیده می‌شود. علی موغلی داوری باسابقه گراش درباره دلایل کنار گذاشتن داوری می‌گوید و سید روح‌الله موسوی موفقیت‌هایش در رشته کونگ‌فو سخن می‌گوید. صفحه هشتم نشریه به عکس‌هایی از گوشه و کنار شهر اختصاص دارد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top