بستن

جوانان پینگ‌پنگ در خانه مدال‌ها را درو کردند

هفت برکه (گریشنا): جوانان گراشی در مسابقات آزاد و انتخابی جوانان تنیس روی میز استان فارس که با حضور ۹۲ بازیکن از شهرستان‌های فارس برگزار شد توانستد مدال‌های رنگانگی بدست آورند.

به گزارش روابط عمومی هیات پینگ پنگ شهرستان گراش، مسابقات آزاد و انتخابی جوانان تنیس روی میز استان فارس با حضور ۹۲ بازیکن از شهرستان‌های شیراز، گراش، جهرم، داراب، لارستان، مرودشت، زرین دشت، فسا، قیروکارزین و لامرد روز جمعه شانزدهم مهرماه ۹۵ در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار شد که با درخشش جوانان گراش همراه بود.

مسعود درویشی از گراش که به تازگی در مسابقات دسته یک نوجوانان کشور در ارومیه توانسته بود مقام دهم را بدست آورد توانست با شکست دادن تمامی رقبای خود مقام قهرمانی را کسب کند.

محمد مهدی آخوندی قهرمان نوجوانان فارس و مهدی رام‌یارپور قهرمان زیر ۲۱ سال استان نیز هر دو از گراش به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جوانان ایستادند تا شهرستان گراش سه مقام برتر رقابت‌ها را از آن خود کند.

مسعود درویشی، محمد مهدی آخوندی و مهدی رام‌یارپور از گراش به ترتیب توانستند مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را بدست آورند. و در ادامه پرهام فهام از شیراز مقام چهارم، محمدمهدی پورزینلی از داراب به مقام پنجم و سینا نصریانی از لارستان به مقام ششم دست یافتند.

نفرات برتر رقابت‌ها به مسابقات آزاد و رده بندی دسته یک جوانان کشور که در تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

پینگ پنگ بازان پسر گراش در سال ۹۵ قهرمانی تمام رده‌های سنی استان به جز بزرگسالان شدند و چند مدال رنگارنگ کشور را به خود اختصاص داده‌اند که نشان از برنامه‌ریزی بلند مدت این هیات به ریاست مرتضی موغلی می‌باشد.

برگزاری این رقابت‌ها را محمدرضا اسماعیل‌زاده و مرتضی موغلی عهده‌دار بودند.

ping-poongping-poong1

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top