بستن

نذری برای نیازمندان واقعی

هفت برکه (گریشنا): با آغاز ماه محرم کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح احسان حسینی و بیمه معنوی حضرت علی‌اصغر(ع) را اجرا می‌کند. اجرای این طرح تا ماه صفر ادامه خواهد داشت.

index به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد گراش و به نقل از شهابی، مدیریت امداد :در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش از فیوضات این ماه به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این طرح در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

شهابی افزود: «این طرح با همکاری هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد اجرا می‌شود و خیرین و هیئت‌های مذهبی می‌توانند بخشی از نذورات خود را در قالب اطعام غذای سرد و گرم، گوشت قربانی و یا نذورات نقدی به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل بدهند تا این نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی قوی از نیازمندان، نذورات اهدایی را بین نیازمندان توزیع کند.»
او ترویج سنت‌های حسنه الهی، اسلامی، احسان و نیکوکاری و همچنین بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت ماه محرم را از اهداف اجرای طرح احسان حسینی دانسته که با حفظ حرمت و عزت نفس خانواده‌های نیازمند نذورات بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

همچنین خانواده‌های دارای فرزند خردسال می‌توانند از طریق واحد اکرام ایتام شهرستان گراش، نسبت به بیمه معنوی فرزندان خویش از طریق کفالت و حمایت مادی و معنوی یک یا چند کودک خردسال یتیم و نیازمند به نیابت از شیرخواره ۶ ماهه اباعبدالله الحسین، حضرت علی اصغر(ع) اقدام نمایند.

برای کمک به طرح احسان حسینی نذورات خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸و برای کمک به طرح بیمه حضرت علی اصغر(ع) نذوراتتان را به شماره حساب ۰۱۰۱۲۵۱۱۸۳۰۰۲ واریز کنید.

 

1 نظر

  1. با سلام خدمت تمامی دست اندر کاران کمیته امداد هر سال در کانون ولایت مقداری گوشت واقلام دیگر توزیع میشد ولی امسال اصلا این چنین مواردی نبود خواهش میکنم از خیرین که از این مکان برای توزیع خیرهای خود اقدام کنندممنون از تمامی خیر اندیشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top