بستن

استقبال مربیان قرآنی از کلاس مجمع‌القرآن

هفت‌برکه (گریشنا): دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان که از طرف مجمع القرآن گراش برگزار شد، با استقبال مربیان قرآنی شهرستان‌های جنوب فارس همراه بود.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رساانی موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان به همت این موسسه در روزهای ۲۳ تا ۲۵ شهریور در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. این دوره با استقبال مربیان، قرآن‌آموزان و والدین مواجه شد و شرکت‌کنندگانی از گراش، لار، خنج، اوز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین، ارد، سیف‌آباد و منصورآباد در این دوره حضور داشتند. برای رفاه حال شرکت‌کنندگان غیربومی، خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب و سلف سرویس در نظر گرفته شده بود.

tarbiat-qoran-14

حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده نوآور برتر کشور در زمینه آموزش کودکان و مجری شبکه هدهد مدرس این دوره بود. وی در این دوره با بیان این‌که آموزش‌های کلاسیک تاثیر چندانی ندارند، به تدریس دوره‌های نوین با سرفصل‌های همچون نحوه رفتار و ارتباط‌گیری با کودک و نوجوان، چگونگی اهدای جایزه، تشویق و تنبیه، تشریح سه دوره تربیتی کودکان و نوجوانان، فنون کلاس‌داری و … پرداخت. بخشی از این دوره سه روزه نیز به موضوع کار با کاغذ و قیچی اختصاص داشت که با استقبال مربیان مواجه شد.

با برگزاری دو دوره آزمون طی این سه روز، به افرادی که نمره قبولی را کسب کنند، مدرک مربی قرآن کودک و نوجوان اعطا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top