بستن

سفر تابستانی جعفرپور به ارد و فداغ

جمشید جعفرپور در فرصت تعطیلات تابستانی مجلس سفره‌ای دوره‌ای در حوزه انتخابیه خود داشت. او روز یکشنبه به توابع شهرستان گراش سفر کرد.

در سفر نماینده لارستان، خنج و گراش به بخش ارد و دهستان فداغ، فرماندار گراش و روسای برخی از ادارات جعفرپور را همراهی می‌کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر جعفرپور روز یکشنبه ۲۵ تیرماه سفر مسئولین از بخش اَرد شروع شد. فرماندار گراش با تشکر از تشریف فرمایی مسئولان لشکری و کشوری در ادامه از شعار وحدت بین مناطق که دکتر جعفرپور به آن جامه عمل پوشانده بود تقدیر کرد.

در ضحور چهار ساعتی دکتر جعفرپور در بخش ارد شوراهای اسلامی ارد، زینل‌آباد و آغصه  مشکلات و مسایل شوراهای اسلامی و مردم منطقه را مطرح کردند. جمشید جعفرپور به همراه هییت همراه نماز ظهر و عصر را در یکی از مساجد اَرد اقامه کرد و بعد از اتمام نماز  سخنرانی کوتاهی در جمع مردم داشت.

در مسیر بخش ارد تا دهستان فداغ از دو پروژه تونل بالنگستان و سد فداغ بازدید شد. تونل بالنگستان با حذف گردنه خطرناک بالنگستان مسیر ارد به فداغ و بیرم را مستقیم می‌کند.

در فداغ از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۸ شب جلسه مسئولین با تک‌تک شوراهای اسلامی دهستان فداغ برگزار شد  و مشکلات این دهستان، مورد بررسی و رسیدگی قرار داده شد. دکتر جعفرپور ، نماز مغرب و عشاء را در مسجد فداغ اقامه کرد و بعد از خاتمه نماز ، سخنان خود را برای مردم که از دیگر مناطق هم حضور داشتند ایراد کردند .

نماینده مردم لارستان ، خنج و گراش امروز دیدارهایی را در بخش صحرای باغ ، خور و لطیفی به انجام می رسانند و برنامه های فشرده ایشان و هییت همراه فردا سه شنبه ، در اِوز ادامه خواهند یافت . اخبار و تصاویر بازدید ها از همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top