بستن

رییس دانشکده علوم قرآنی شیراز برای گراش هم حکم گرفت

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر محمدجواد سلمان‌پور، رییس دانشکده علوم قرآنی شیراز، با حفظ سمت ریاست دانشکده گراش را نیز بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ظهر شانزدهم شهریورماه ۹۵، جلسه تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم قرآنی گراش با حضور حجت الاسلام محمدحسین الهی‌زاده، قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور؛ موسوی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس؛ رضوانی‌زاده، رییس و مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم قرآنی کشور؛ و برخی مسئولین شهرستان در مدرسه ابدی گراش برای معرفی دکتر محمدجواد سلمان‌پور به عنوان رییس جدید دانشکده علوم قرآنی گراش برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمدحسین الهی‌زاده، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور، با اشاره به این که همه ما باید اهداف‌مان بر مبنای قرآن باشد گفت: «خدا را شاکرم که این توفیق را یافتم که بتوانم در این منطقه حضور داشته باشم و با این منطقه آشنا شوم. ما تا قرآن را اقامه نکنیم به هیچ چیزی دست نیافته‌ایم، هدف همه ما در زندگی باید قرآنی باشد، برای اقامه قرآن باید پنج کار دین‌دانی، دین‌خواهی، دین‌داری، دین‌یاری، دین‌بانی را انجام دهیم.»

یک رییس برای دو دانشکده

دکتر محمدجواد سلمان‌پور متولد ۱۳۴۳، دکترای فقه و مبانی علوم قرآنی، به مدت ۱۲ سال ریاست دانشکده علوم قرآنی شیراز را بر عهده داشت و با حفظ سمت به عنوان رییس جدید دانشکده علوم قرآنی فارس معرفی شد.

سلمان‌پور با بیان این که پیشنهادات زیادی برای ریاست در شهرهای دیگر داشته است گفت: «برای عده‌ای این سوال به وجود آمده بود که چرا من گراش را انتخاب کرده‌ام، باید در دانشکده‌های علوم قرآنی خدمت کرد و این خدمت به قرآن است که کاری ماندگار است. تمامی کارها به نحوی به پیشگاه پروردگار تقدیم می‌شود و مواردی که مربوط به قرآن است از کارهای باقی و ماندگار است.»

در ادامه جلسه، رضوانی‌زاده، رییس و مسئول روابط عمومی و امور بین المل دانشگاه علوم قرآنی کشور، حکم انتصاب دکتر سلمان‌پور را قرائت کرد. دکتر حمید نجاتی رییس مستعفی دانشکده علوم قرآنی گراش در این جلسه حضور نداشت.

Daneshkade4

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top