بستن

هشتمین آفتاب از دریچه سیمای فارس

هفت‌برکه (گریشنا): مستند سی دقیقه‌ای همایش هشتمین آفتاب فردا دوشنبه ۱۵ شهریور، ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه، از شبکه سیمای فارس پخش خواهد شد.

روابط عمومی کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب، برگزارکننده‌ی این همایش در مردادماه در گراش، ضمن اعلام این خبر افزود کارگردانی این فیلم مستند به عهده‌ی حسن اقبال‌پور بوده و به تهیه‌کنندگی مرکز فارس ساخته شده است. محمدعلی شامحمدی، دبیر همایش، در خصوص این مستند می‌گوید: «این مستند سعی کرده است تصویری کامل از همایش بزرگ رضوی به مخاطبان ارایه دهد.»

مستند همایش هشتمین آفتاب شامل بخش‌های مختلف از جمله تصاویری از مراسم همراه با موسیقی، و بعد صحبت‌های محمدعلی شامحمدی، دبیر دومین همایش و مدیر کانون روایت آفتاب، در کنار توضیحات محمد رستم‌پور، مدیر اجرایی همایش، و همچنین حامد نیساری، طراح دکور همایش خواهد بود. ورود خادمین رضوی به گراش، عیادت آنها از بیماران بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش، مصاحبه با حجت الاسلام مرتضی مداح علی استاد حوزه و دانشگاه از اصفهان، دیدار با خانواده شهدا، ورود خادمین به مراسم در حسینیه، بخش‌هایی از سخنرانی حجت الاسلام حسین رضایی قمی، مصاحبه‌های مردمی و همچنین پخش تواشیح با تصاویر مراسم نیز از جمله بخش‌های تصویری این مستند است.

hamayesh15

3 نظر

  1. با سلام و احترام
    بهتر بود کارگردان قبل از ارسال فیلم جهت پخش به صدا و سیما ،حداقل یک مرتبه خودشون میدیدن فیلم رو بعد برای ارسال اقدام میکردن.
    این فیلم از نظر کارگردانی و تدوین افتضاح بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top