بستن

سالانه ۶۰ طلاق و وجود ۸۰۰ معتاد زیبنده گراش نیست

هفت‌برکه (گریشنا): فرماندار گراش در مراسم تودیع و معارفه‌ی رییس دادگاه، گراش را از شهرستان‌های امن استان دانست، ولی اعلام کرد برخی آمار در بخش آسیب‌های اجتماعی زیبنده گراش نیست.

فرماندار: گراش از شهرستان‌های امن استان است

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، در جلسه شورای اداری ۱۸ مرداماه ۱۳۹۵، به کاهش ۳۲ درصدی جرایم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «این نتیجه‌ی هماهنگی و تعامل بین همه‌ی ارکان شورای تامین است که سپاه، دادگستری و نیروی انتظامی بیشترین نقش را در کاهش جرایم دارند. در کشورهای اطراف شاهد این ناامنی‌ها هستیم و می‌بینیم که چه مشکلاتی دارند، ولی در ایران اسلامی و با رهبری مقام معظم رهبری شاهد یک امنیت مثال‌زدنی هستیم.»

آمار نگران‌کننده برخی آسیب‌های اجتماعی

فرماندار شهرستان گراش یکی از مشکلاتی را که جامعه ما با آن دست به گریبان است و دولت تدبیر و امید نیز به شدت به دنبال رسیدگی به آن است، توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: «قوه قضاییه و دادگستری نقش تعیین‌کننده‌ای در این راستا می‌تواند داشته باشد و باید از ابتدا پیشگیری و بعد از آن اصلاح کنیم و اگر اصلاح نشد، برخورد فیزیکی داشته باشیم. آسیب‌های اجتماعی مثل حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد است که در کل کشور و شهرستان با آن مشکل داریم. سالانه حدود شصت مورد طلاق در شهرستان داریم که زیبنده شهرستان ولایی و اسلامی و دینی و ارزشی مثل گراش نیست. در حوزه اعتیاد حدود هشتصد نفر معتاد وجود دارد که قابل پذیرش نیست.»

FARMANDARI9

توضیح: ابتدا در تیتر به اشتباه نوشته شده بود: «ماهانه ۶۰ طلاق» که تیتر به «سالانه ۶۰ طلاق» تصحیح شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. باسلام
    خدا یار و نگهدارتون باشه جناب آقای انصاری
    ولی خیلی زشته به یه خانم ۲۶ ساله که تازه عقد کردن و بعد ۶شماه دوری اومده پیشتون تا ۱۰ روز واسه شوهرش مرخصی بگیره شما خیلی رااااححححت و مثل اب خوردن بگین نمیشه. چیکار کنم. برو طلاق بگیر. برو برگ درخواست طلاقت بنویس بیار.
    نمیشه مرخصی داد رو قبول دارم. اما این چه حرفیه شما به ارباب رجوع بزنی. داری تبلیغ میکنی؟
    امیدوارم روش و منش قضات این شهرستان براساس عدالت‌محوری و علی‌گونه باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top