بستن

نوزاد گراشی سرپرست یک کودک یتیم شد

هفت‌برکه (گریشنا): اسراء یک نوزاد گراشی است که در بدو تولدش با کفالت معنوی از یک فرزند یتیم، کوچک‌ترین حامی طرح اکرام ایتام کشور شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گراش، والدین اسراء با حضور در کمیته امداد گراش، فرزند خود را با انتخاب یک نفر از ایتام گراش، بیمه کردند. زهرا و فاطمه، فرزندان قبلی این خانواده نیز سرپرستی دو نفر از ایتام را برعهده دارند و پدر و مادر این خانواده نیز از دو نفر از ایتام گراش حمایت می‌کنند. بدین ترتیب، این خانواده‌ی خیر گراشی در مجموع  پنج نفر از فرزندان یتیم و نیازمند گراش را تحت حمایت خود قرار داده است.

شهابی، مدیر کمیته امداد گراش، با بیان این موضوع که یکی از خدمات موثر کمیته امداد در سراسر کشور کفالت مادی و معنوی فرزندان یتیم و نیازمند به وسیله‌ی حامیان خیر‌اندیش است، گفت: «این برنامه در کمیته امداد شهرستان گراش نیز در دستور کار قرار دارد. هر فردی که تمایل به پذیرفتن کفالت فرزندان یتیم و نیازمند دارد، می‌تواند با دستان سخاوت خود گل لبخند را بر چهره ی غم‌بار ایتام بنشاند.»

پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در زایشگاه بیمارستان، آماده ثبت نام از حامیان این طرح خداپسندانه در جهت بیمه معنوی نوزادان است.

farzand manavi

 

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top