بستن

دیدار اعضای جمعیت هلال احمر با امام جمعه جدید گراش

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی، امام جمعه جدید گراش میزبان جمعیت هلال احمر شهرستان گراش بود. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش، روز یکشنبه یازدهم تیر همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، محسنی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گراش به همراه کارکنان، امدادگران و داوطلبان با حجت الاسلام حسینی، امام جمعه جدید گراش دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محسنی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه انتصاب شایسته ایشان را به سمت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان تبریک گفته و از خدمات ارزنده امام جمعه سابق حاج آقا حلاجی تقدیر و تشکر کرد. محسنی در ادامه به تشریح وظایف و فعالیتهای جمعیت هلال احمر پرداخت . او در پایان سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امام جمعه خواستار حمایت معنوی ایشان از جمعیت هلال احمر این شهرستان شد.

امام جمعه گراش نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)  از حضور  کارکنان و امدادگران ابراز رضایت کردند. او با اشاره به فعالیتهای جمعیت هلال احمر در بحث امداد و نجات از حضور داوطلبانه اعضاء در برنامه های این سازمان تقدیر و تشکر کرده و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با جمعیت هلال احمر اعلام کرد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top