بستن

یک صندلی مدیریتی برای مهندس مهرابی در اداره کل

هفت‌برکه (گریشنا): مهندس سلمان مهرابی، رییس فعلی اداره راه و شهرسازی گراش، به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، طی حکمی از سوی محمدرضا باقری‌فرد، مدیرکل، سلمان مهرابی به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد.

پیش از این مهندس مویدی مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل را بر عهده داشت که با بازنشستگی او، مهرابی به سرپرستی این سمت منصوب شد. مهندس مهرابی در گفتگو با هفت‌برکه در مورد سرنوشت ریاست اداره راه و شهرسازی گراش گفت: «در حال حاضر در هر دو سمت در خدمت مردم هستم، تا زمانی که فرد مناسب برای ریاست اداره گراش معرفی شود.»

باقری‌فرد در حکم انتصاب مهرابی نوشته است: «با استعانت از پرودگار متعال و نظر به سوابق ارزشمند مدیریتی و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و هماهنگ با سایر مدیریت‌ها و کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری در انجام وظایف قانونی خود موفق باشید و لازم است ضمن تعامل و هماهنگی با سایر نهادهای بالا دستی و مرتبط ضمن اطلاع از شرح وظایف امور محوله را زیر نظر اینجانب به  انجام رسانید.»

Salman Mehrabi

13 نظر

  1. مهندس مهرابی نشان داد که یک بومی دلسوزی و کارآمدی بیشتری نسبت به غریبه ها دارد.
    انشالله که همچنان مسئولیت راه و شهرسازی گراش هم بر عهده داشته باشه.
    برایش آرزوی موففقت بیشتر داریم

  2. جناب مهندس مهرابی
    ضمن قبولی طاعات و عبادات، انتخاب و انتصاب شایسته ی حضرت عالی را تبریک گفته ، امید که بیش از پیش موفق و سربلند باشید.

  3. جناب آقای مهندس مهرابی
    ضمن قبولی طاعات وعبادات شما ، انتخاب وانتصاب شایسته وبجا شما را در اداره کل، نشان از لیاقت وشایستگی شماست تبریک ما را پذیرا باشید به امید موفقیت وسربلندی جنابعالی و طی نمودن پله های ترقی دیگر

    1. جنـاب آقـای مهندس سلمـان مهرابـی
      انتصاب حضرتعالی به عنوان سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان نشان از درایت و مدیریت منضبط و سخن کوشی حضرتعالیست. مایه افتخار ما گراشیهاست.
      موفق و پیروز باشید
      درود بر بزرگ‌خاندان حاج مهرعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top