بستن

زنی که فکر می کرد چاق شده، کیست ۹ کیلویی در شکم داشت

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر احمد عبدالهی یک کیست ۹ کیلوگرمی را از تخمدان یک خانم ۵۵ساله با موفقیت خارج کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، دکتر احمد عبدالهی، فوق تخصص جراحی سرطان و سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش، موفق شد در یک عمل جراحی، کیست ۹ کیلوگرمی را از تخمدان یک خانم ۵۵ ساله با موفقیت خارج کند.

دکتر عبدالهی درباره ی این عمل جراحی گفت: «بیمار که به دلیل بزرگی شکم فکر می‌کرد دچار چاقی شده است در یک سونوگرافی متوجه می‌شود دلیل بزرگی شکم وجود کیست بزرگ تخمدان است.» او همچنین در ادامه بیان می‌کند: «پس از مراجعه این بیمار به بیمارستان گراش، توانستیم در روز دوشنبه، هفدهم خردادماه در یک عمل جراحی یک ساعته، به کمک تیم جراحی اتاق عمل بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) شهرستان گراش، این کیست ۹ کیلوگرمی را از تخمدان بیمار با موفقیت خارج کنیم.»

وی ضمن تشکر از تیم جراحی  و بیهوشی اتاق عمل  بیمارستان گراش افزود: «حال عمومی این بیمار ۵۵ساله که اهل یکی از روستاهای شهرستان گراش است خوب است و امروز، نوزدهم خردادماه، از بیمارستان ترخیص می‌شود.»

dr1 (1)

 

9 نظر

  1. خدا قوت ؛
    جناب دکتر عبدالهی یکی از افتخارات شهرستان ،منطقه و کشور هستند . فردی شریف و دلسوز برای شهر و جامعه ی پزشکی ، امید که هر جا هستند در سایه رحمت و مغفرت خداوند سرفراز باشند.

  2. استاد بزرگوار پرفسور عبداللهی جزاکم الله خیر ؛با هیچ کلمه یا جمله ای نمیتوان از ایشان تشکر کرد.بنده همیشه از نزدیک شاهد خدایی کارکردن ایشان هستم٬خدمت دستیار ایشان جناب اقای راستی نیز خسته نباشید میگم

  3. خدا پایدارت کنه اقای دکتر
    خسته نباشید به دکتر عبدالهی و تیم پزشکی
    افتخار منطقه هستی اقای دکتر .خدایا شکرت .که در بیمارستان گراش همچنین پروفسوری داریم .. من هم به کمک دکتر عبدالهی و یاری خدا خوب شدم . با ارزوی سلامتی برای همه بیماران در این ماه بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top