بستن

دختر کوچولو برای تولد عجله داشت

هفت‌برکه (گریشنا): نوزادی که برای به دنیا آمدن عجله داشت، قبل از رسیدن به بیمارستان و در خانه با کمک نیروهای اورژنس ۱۱۵ بیمارستان امیرالمومنین (ع) متولد شد.

طی تماس تلفنی با جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت و حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش، او در این رابطه می‌گوید: صبح روز دهم خردادماه، ساعت هشت و نیم، با مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر پارگی کیسه‌ی آب خانم بارداری در خانه تماس گرفته شد و از ما تقاضای کمک شد. بلافاصله پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند. با توجه به پاره شدن کیسه‌ی آب و نمایان بودن سر نوزاد، پرسنل فرآیند زایمان را در خانه تکمیل کردند و با وجود کمبود اکسیژن نوزاد، هنگام تولد به روی او عمل ساکشن و احیا انجام شد. در نهایت نیز نوزاد جهت ادامه‌ی درمان به زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین (ع)گراش انتقال داده شد.
بدین ترتیب این مادر سی‌ساله اولین زایمان‌اش را تجربه کرد. در حال حاضر حال مادر و نوزاد خوب است.

tavalod nozad

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

26 نظر

  1. خداروشکر که کارش به زایشگاه نکشیده وگرنه شاهد سختی های بیشتری میشد.واقعا وضعیت برخورد کارکنان زایشگاه بیمارستان بسیار بد می باشد.
    هزار و یک بلا برسر بیمار می اورند و در نهایت سزارین می کنند.
    لطفا رسیدگی بیشتری بشه

    1. با نظرت موافقم.اگه رسیدگی می شد الان بچه ی من زنده بود و الان یکسال و هفت ماهش بود. امان از دست برخوردهاشون . خدایا آنچه بر سر من آوردند سر خودشان بیاور.

      1. خواهر عزیز مرگ و زندگی دست خداست .بیشتر به آینده فکر کنید .ما همگی بدنیا آمدیم که از دنیا برویم .مگر ماها که زنده ایم داریم چه گلی بسر خودمان میزنیم

  2. باید به داشتن نیروهای زبده اورزانس احسنت گفت… ان شاالله مادر و دختر هر دو سالم از بیمارستان مرخص بشن..

  3. من که دوبار پرسنل زایشگاه رو ملاقات کردم و بسیار راضى هستم
    به نظر من همه ى واکنش ها بر مى گرده به کنش هاى ما
    باید بهشون حق داد زیرا مسئولیتى بر عهده دارن که بسیار پر استرس و خطیر هست و هیچ چیزى رو به طور دقیق نمى شه پیش بینى کرد و تولد نوزاد به دست اینا نیست ، به امر خداست و کمک و همراهى مادر با ماماهاى عزیز و این ها فقط مراقبان این پرسه هستن پس زحمات انها رو نادیده نگیرین . بعضى از مواقع اگه یه خورده درک خودمون رو بالا ببریم بد نیست

  4. برخوردشون خیلی هم خوبه توقع داریم با این همه خستگی و استرس و فشار کار قربون صدقمون برن ؟! پشت در زایشگاه زیلو پهن میکنن انگار که رفتن پیک نیک ، هر ۵ دقیقه یک بار هم در زایشگاه رو میزنن و مزاحم کار ماماها و دکتر و پرستار میشن توقع دارن برخورد پرسنل هم خوب باشه !!

  5. برخورد پرسنل زایشگاه با توجه به حجم کار و مسوولیتی که دارن مناسبه ….ولی بعضی از پرسنل اصلا درست رفتار نمیکنن..

  6. انشاالله قدم دختر عجول واسه خانوادش پربرکت باشه

    بعد هم ملت گراش از کاه کوه میسازن واسه چیزای که خودشون مقصرن !ما که چندبار باهاشون برخورد داشتیم اتفاقا هم با حوصله هستن و بهترین برخورد رو دارن شماها که باهاتون بد هستن لابد از اون سری آدمایی هستین که خودتون هم اخلاق مناسبی ندارین!!
    من خودم زیاد دیدم مردم بجا تشکر از مسئولین انقدر فحش و نفرین نصیبشون کردن که یجایی حق با خودشون کنن مثل اینکه گذرتون به بقیه بیمارستانهای اطراف و جاهای دیگه نخورده که بدونین اونا چه رفتاری دارن !!
    متاسفم واسه شهرم
    متاسفم واسه مردم از خود راضی که هیچی هم نیستن

  7. خداراشکر که مادر و دخترگلشون سالم هستن
    تشکر از پرسنل زحمتکش زایشگاه .
    ما هم واقعا راضی هستیم از اوز رد میشیم میاییم گراش
    یک کم باید توقعمون کم کنیم . اخه فشار کاری زیاده برای پرستارا . بقول دوستمون فرش پهن میکنیم انگاری رفتیم تفریح .
    لحظه ای یکبار هم آیفون میزنیم . خداییش یک کم بیشتر همکاری کنیم خوبه … .وگرنه بیمارستان گراش خداراشکر حرف اول در منطقه میزنه

  8. با عرض سلام و خسته نباشید
    فکر نمیکردم اورژانس از این کارا بلد باشه
    جا داره از پرسنلی که این ماموریت را انجام دادن گفته بشه تا شناخته بشن و ازشون تقدیر بشه

  9. مث اینکه تو این حیطه تجربه آقایون بیشتره….
    در ضمن گریشنا بعضی از خبر ها اصن ارزش منتشر شدن رو نداره، فقط از ارزش سایت کم میکنه. امیدوارم کامنتم رو منتشر کنین…

  10. باز خدا رو شکر تو خونه دنیا اومده کارش به زایشگاه کشیده نشده با اون ماماهای بد اخلاق
    من که واسه زایمانم اینقد که از دست ماماها اذیت شدم از درد زایمان اذیت نشدم ، هیچ کجای دنیا سر بیماری که درد داره فریاد نمیکشن بجز گراش
    جالب اینجاست که نمونه هم شناخته شدن ، نمیدونم ملاکشون چی بوده

  11. ضمن خدا قوت به این بزرگواران و تقدیر از همه ی خدمت گزاران این عرصه.
    خوشحال شدم یکی از شاگردانم در این خدمت حضور داشته، و جزء با اخلاق ترین و شریف ترین ها ی زمان خود بود. امید که در پناه خداوند محفوظ باشند.
    عرض دیگری هم خدمت سردبیر محترم داشتم ، و اینکه اگر شما بزرگوار در مواقع لزوم توصیه ها و تذکرات بجا و مناسب برای حفظ ارزش های شخصیتی، قبیله ای و ملی به مخاطبین یاداور شوید ، مطمئنا احترام و ارزش و … دیگران نیز محفوظ خواهد ماند ؛ چرا که همین ارزشها امانتی ست در دستان شما دوستان رسانه ، و در جایی که کلام ما و بعضی از بزرگواران با خشم و غضب و کینه و حسد و بدخلقی و …همراه شود و خدایی ناکرده زمینه اهانت به یکدیگر وبه دیگران فراهم گردد، و هیچ حد و حدودی برای آن متصور نباشیم ، مطلقا نباید منتظر آثار خوب و گفتمانی آموزنده هم باشیم.

  12. با سلام
    باارزوی سلامتی واسه تمام مادران و نوزادان عزیز امیدوارم قدم این عزیزهم مبارک باشه و خسته نباشید میگم به بچه های خوب اورژانس گراش، پرسنل زایشگاه واقعا محترمند و کارشون قابل تقدیر ولی من به شخصه برخورد بد یک خدمه زایشگاه رو با یه زن جوون که کورتاژ کرده بودو دیدم ایشون هیچ حقی نداشتن با مادری که جنینشو از دست داده این رفتارو بکنن بعدش تو بیمارستان یا نهادهای دولتی یه برگه ای میزنن به دیوار درصورت برخورد بد با پرسنل به فلان محکوم خواهید شد برخورد این خدمه به نظرتون چجوریه ………… یا سکوت …..واقعا متاسفم واسه سکوتهایی بی جا که خیلی از حق ها ضایع شده و میشه

  13. سلام اولا هر کس اتفاقی برای خودش و خانوادهاش نیفتاده باشد نمیتواند دیگران را درک کند صحبت ما درباره اخلاق آنها میگیم خیلی خوب -بحث ما درباره عملکرد کارکنان عین عملکرد و کار است -من یکی از کسان هستم که به دلیل اینکه این اتفاق برام اتفاق افتادهحرف آقا اسماعیل را تایید میکنم چون به خاطر فشار پرسنل به و حتما باید طبعی باشد بدون توجه بهحال و توان مادر بچه دچار صرع و تشنج شده و مادر هم دچار افسردگی و ناراحتی اعصاب میباشد و نه من چون چند تا هم خبر دارم که بچه دچار تشنج شدیدتر شده اند – و نمیدونم یک عمر زندگی با یک مریض اعصاب و هزینه دکتر و روانشناس و …واز همه بدتر آرامش زندگی که در خانه نیست و تلف شدن عمر باکیست ….. باز شکر خدا…..

  14. در جواب چی بگم…
    صر ع در نوزادان ممکنه علت های مختلفی داشته باشه .ودر مورد افسردگی بعد از زایمان .این ممکنه برا هر زن زایمان کرده ویا حتی برا کسی که سزارین شده هم ممکنه پیش بیاد.باید حتمن تحت نظر یه ذکتر روانشناس باشه تا در مان بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 نظر
scroll to top