بستن

آشپزباشی‌های دانشجو با هم غذا پختند

هفت برکه(گریشنا): دومین دوره مسابقات ” آشپز باشی ” ویژه دانشجویان در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، این مسابقه‌ی پرنشاط و جذاب، پنجشنبه شب، بیست وششم فروردین ماه ۹۵ به همت فرهنگسرای دانشکده علوم پزشکی گراش و با حضور برخی مسئولین این دانشکده و اساتید و داوران آشپزی در فضای آزاد مقابل مسجد دانشکده اجرا شد. در این مسابقه که در حدود دو ساعت به طول انجامید بیست و چهار گروه ،متشکل از یازده گروه خواهران و سیزده گروه برادران، به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام برفر، مدیر فرهنگسرای علوم پزشکی گراش درباره داوری این مسابقه گفت:« معیار داوری این مسابقه طعم غذا، کیفیت و تزئین غذای مورد نظر بوده که با رای داوران چهار تیم به عنوان تیم‌های برتر انتخاب و به آنان جوایزی اهدا شد.»

گفتنی است که در پایان، بین دانشجویان حاضر در مراسم مسابقه‌ای نیز برگزار و به رسم یاد بود به انها جوایزی داده شد.

ashpazi-23

 

4 نظر

    1. اخه فعالیت علمی وجود نداره که بگن! فکر میکنین از این همه استاد و … چند نفر واقعا با سوادن؟؟ بیشتر اساتید دانشکده، پرستارای بیمارستان هستن که با سواد با سوادشون تازه فوق لیسانس گرفته!!!!!! نه سابقه تدریس داشتن، نه سوادشون در حد یک استاده نه فعالیت علمی دارن… تمام سوادشون پاورپوینتی هست که میبرن سر کلاس! که اگه نباشه نمیتونن درس بدن!!!! حالا با این وضع اساتید دانشجوها حق دارن سرشونو با مسابقه اشپزی گرم کنن.

  1. من هم راستش به یاد انتقاد منطقی آقا یا خانم منتقد افتادم که چطور مسابقه ای در این حد برای گریشنا ارزش خبری داره ولی موفقیت های علمی اساتید حتی در حد رئیس دانشکده هم برای شما ارزش خبری نداره.
    متاسفانه اصلاً خودتون را هم ملزم نمی بینید که یک توضیح حتی کوچک در مورد چرایی این تفاوت ها را بیان کنید!!!!

  2. همچین هم آشنا نیستین. یه سر توی برنامه دروس رشته های مختلف نگاه بندازین ببینید چندتا از اساتید دکتر دارن تدریس میکنن. هر کی دلش به حال این شهر و دانشگاه سوخته بره فوق لیسانس و دکترا بگیره بیاد خدمت کنه. انتقاد کردن و خرده گرفتن راحته ولی قدم در جهت حل مشکل برداشتن سخته و هنر میخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top