بستن

مولی الموحدین (ع) نام انتخابی برای کلینیک تخصصی و فوق تخصصی گراش

هفت‌برکه (گریشنا): نام مولی‌الموحدین (ع) برای کلینیک تخصصی و فوق تخصصی گراش انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، طبق فراخوان نام‌گذاری کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان گراش، بیش از صد نام از طریق پیامک به سامانه روابط عمومی علوم پزشکی ارسال شده بود که در پایان، نام مولی الموحدین (ع)، یکی از القاب امیرالمومنین علی (ع)، برای این کلینیک انتخاب شد.

این کلینیک در پنج طبقه و هر طبقه دو هزار متر مربع با مبلغی بالغ بر صد میلیارد ریال در قسمتی از بیمارستان (روبه‌روی کلانتری) توسط خیّر گراشی در حال ساخت است. به گفته معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی گراش، ساخت این کلینیک از زمان شروع تا پایان آن حدود سه سال به طول خواهد انجامید و افتتاح آن کمک زیادی در حوزه درمان به کل مردم منطقه خواهد کرد.

جزییات پروژه در خصوص مراحل تکمیل و مکان استقرار پزشکان در طبقات مختلف جهت استحضار مردم شریف منطقه از طریق سایت علوم پزشکی گراش اعلام خواهد شد.

vizheh4-300x225

7 نظر

  1. بسیار با مسما است.برای شفای عاجل بانی خیر هم دعا کنید.به امید صحت و سلامتی حاج شیخ که انشالله بتونه از این باقیات و صالحات خودش هم دیدن کنه.

  2. اسم بسیار زیبایی است. اصلا هر چی به نام و یا القاب امام علی باشه زیباست. ذکر علی عباده.
    به کوری چشم وهابیت که نمیتونن نام علی را بشنون. فدای اسمت بشم یا علی

  3. مسئولین محترم بیمارستان
    اگه بخواییم در مورد عملکرد برخی پزشکان متخصص در زمینه سواد طبابتشون انتقاد و اعتراضی داشته باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟ آیا این اعتراضات موثر خواهد بود یا نه؟ بعضی هاشون یا تشخیص خوب نمیدن، اگه تشخیص بدن نمیتونن خوب درمان کنند، درمانشون برای همه مراجعین یکی هست، بیمار بدحالمون اگه بستری بشه که وامصیبت! هزار تا دارو روشون امتحان میکنن که شاید به یکی جواب بده و …
    ولی بسیاری از پزشکانی که الان هستند بسیار بسیار خوب هستند تکی و توکی عملکردشون خوب نیست

  4. با توجه به اینکه روابط عمومی هر سازمان موظف به انتقال نظرات مردم به سازمان می باشد لذا شما می توانید انتقاد، نظرات و پیشنهادات خود در مورد بیمارستان، شبکه بهداشت و دانشکده به روابط عمومی علوم پزشکی (واقع در دانشکده) به صورت مکتوب و حضوری و یا شفاهی منتقل کنید و یا شماره تلفن و نام خود را به سامانه ۳۰۰۰۷۷۱۲۲۲ سامانه روابط عمومی ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود و صحبت های شما به مسوولین علوم پزشکی منتقل گردد.
    هر چند در بیمارستان و یا شبکه همکارانی حضور دارند که میتوانید مراجعه فرمایید . مثل مسوول نظارت بر درمان یا داروخانه ها و..
    البته این ضعف روابط عمومی است که تا کنون نتوانسته است به مردم اعلام کند که هر شکایت مربوط به هر قسمت به کجا ارسال شود.
    ان شالله به زودی به صورت رسمی از طریق همین سایت محل شکایات و یا انتقادات و پیشنهاد و یا تشکر مردم اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top