بستن

درگذشت پدر شهردار گراش

هفت‌برکه (گریشنا): حاج قدرت‌الله زارع، پدر غلامعباس زارع، روز  ۱۸ اسفندماه دار فانی را وداع گفت. مراسم یادبود در گراش، روز شنبه ۲۲ اسفندماه برگزار خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری گراش در پیام تسلیتی از سوی کارکنان شهرداری گراش، درگذشت پدر شهردار را به او و خانواده زارع تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «جناب آقای غلامعباس زارع، شهردار محترم گراش، با نهایت تاثر و تاسف درگذشت پدر گرانقدرتان مرحوم حاج قدرت‌الله زارع را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم. امیدواریم تلاش‌های شما در مدت خدمت در گراش باقیات صالحاتی برای آن مرحوم بوده و دعای خیر مردم توشه‌ی آخرت‌شان باشد.»

غلامعباس زارع حدود یک سال پیش در اسفندماه ۱۳۹۳ فعالیت کاری خود در شهرداری گراش را آغاز کرد. مراسم یادبود مرحوم قدرت‌الله زارع، پدر شهردار گراش، روز شنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه اعظم گراش برگزار می‌شود.

 

Vafat - Tasliyat

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. به شهردار محترم تسلیت میگم، خدا رحمتشون کنه، انشااله غم آخرتون باشه.

    شهردار محترم یکم به فکر کارمندانتون که از ابتدای سال به زیر نظر شرکت اقبال گستر فرستادین باشین، چرا باید این همه اخراج از کار داشته باشیم. چرا باید حقوقشون از سالهای قبل کمتر باشه، چرا به فکر اضافه کاری کارمندان نیستن، چرا به فکر عیدی کارمندان نیستن، اینا هم خانواده دارند، آیا تا به حال نظارتی از نظر مالی و حقوقی به این شرکت داشته اید که آیا حقوق کارمندان به درستی پرداخت می شود یا خیر؟ ، در ضمن چرا باید این شرکت غیر گراشی بیاد گراش؟ مگه خود شهرداری نمیتونست که یک مسئول فضا سبز و خدمات شهری استخدام کنه و حقوق رو به ایشان بده به جای پرداخت به یک شرکت خصوصی غیر گراشی.

    در ضمن چرا این همه قطعی درخت در سطح بلوارهای گراش داریم نگاه کنید چهره شهر خیلی بد ریخت شده با اون درخت ها شهر قشنگ بود، این درختها کارایی خود را بیشتر در تابستان نشون میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top